گروه‌های مقاومت فلسطین: دو عملیات قدس، پاسخی به تخریب خانه‌ها و گسترش شهرک‌سازی‌ها بود

گروه‌های مقاومت فلسطین: دو عملیات قدس، پاسخی به تخریب خانه‌ها و گسترش شهرک‌سازی‌ها بود
سه شنبه 25 بهمن 1401 - 01:40

گروه‌های مقاومت فلسطین دو عملیات مقاومتی دیروز قدس اشغالی را که به هلاکت یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن یک صهیونیست منجر شد، تبریک گفته و این عملیات‌ها را پاسخی به تصمیم اخیر اشغالگران در رابطه با تشدید تجاوزات علیه قدس و گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری دانستند.

العالم-فلسطین اشغالی
گروه‌های مقاومت فلسطین دو عملیات ضد صهیونیستی روز دوشنبه در قدس اشغالی را که به کشته شدن یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شده است، تبریک گفته و آن را پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین برشمردند.
در همین رابطه، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که عملیات‌های شهادت طلبانه روز دوشنبه در شهر قدس اشغالی، کابینه امنیتی و افراطی نتانیاهو را به چالش کشید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی حماس تصریح کرد: این عملیات‌ها پاسخی به تصمیم اخیر اشغالگران در رابطه با تشدید تجاوزات علیه قدس و گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری بود.
در همین رابطه، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات‌های مبارک روز گذشته (دوشنبه) قدس اشغالی، بار دیگر صلابت و پایداری ساکنان قدس را نشان داده است.
سخنگوی جهاد اسلامی افزود: این عملیات‌ها پاسخی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین، تخریب خانه‌های ساکنان قدس و جنایات اشغالگران علیه نابلس و اسرای فلسطینی بود.
دیروز دوشنبه دو عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد در قدس اشغالی صورت گرفت که در نتیجه آن، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و یک نفر دیگر هم به شدت زخمی شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها