بازداشت چند فلسطینی در یورش صهیونیست ها به کرانه باختری

بازداشت چند فلسطینی در یورش صهیونیست ها به کرانه باختری
سه شنبه 25 بهمن 1401 - 09:30

نظامیان اشغالگر صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن ، چند فلسطینی را بازداشت کردند.

العالم فلسطین

نظامیان رژیم اشغالگر با یورش به منزل یک شهروند فلسطینی به نام مهند الکعبی در اردوگاه عسکر الجدید در شرق نابلس، وی را بازداشت کردند.

صهیونیست ها همچنین چند شهروند فلسطینی را در نابلس ، الخلیل و رام الله و قدس اشغالی بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین به اردوگاه شعفاط در شرق قدس اشغالی یورش بردند و با حمله به یک خودروی فلسطینی، راننده آن را زخمی کردند.

راننده خودرو پس از شلیک گلوله در اردوگاه زخمی شد و آمبولانس حامل جوان مجروح در ورودی شهر عناتا در شمال شرق بیت المقدس توقیف شد.

پس از یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه، صدای تیراندازی شدید شنیده شد.

نیروهای اشغالگر همچنین ایست بازرسی اردوگاه شعفاط در قدس را در برابر خودروهای ساکنان را از هر دوطرف بستند و از ورود و خروج به شهرک عناتا در شمال شرق قدس جلوگیری کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه شعفاط به دنبال هلاکت یک سرباز اسرائیلی در عملیات ضد صهیونیستی در ایست بازرسی شعفاط صورت گرفت.

نیروهای اشغالگر همچنین به منزل "محمد باسل زلبانی " که به زعم صهیونیست ها درصدد اجرای عملیات در ایست بازرسی اردوگاه شعفاط بود، یورش برده و 4 نفر از اعضای خانواده وی را پس از تخریب وسایل منزل، بازداشت کردند.

یک شهرک نشین صهیونیست نیز در حمله با چاقو در بخش قدیمی قدس اشغالی مجروح شد . این در حالی است که یکی از سربازان رژیم اشغالگر نزدیک ایست شعفاط در جریان عملیات چاقوزنی توسط یک فلسطینی به هلاکت رسید و و به دنبال آن تیراندازی اشغالگران به زخمی شدن سرباز صهیونیست با شلیک گلوله خودی ها منجر شد.

پربیننده ترین خبرها