کنعانی: حمایت از تروریست‌ها و جنایتکاران، بخش تفکیک ناپذیر سیاست خارجی آمریکاست

کنعانی: حمایت از تروریست‌ها و جنایتکاران، بخش تفکیک ناپذیر سیاست خارجی آمریکاست
چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 12:15

سخنگوی وزارت امور خارجه حمایت از تروریست‌ها و جنایتکاران را بخش تفکیک ناپذیر سیاست خارجی آمریکا خواند و گفت: پیام روشن ملت ایران به آمریکا این است که حمایت از جنایتکاران و تروریست‌ها، دخالت در امور داخلی ایران و تحریم‌های ظالمانه را متوقف کنید.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه)‌ ۲۶ بهمن ماه در یک رشته توئیتی به حمایت‌های آمریکا از تروریست‌ها و جنایتکاران پرداخت و نوشت: حمایت از تروریست‌ها و جنایتکاران، بخش تفکیک ناپذیر سیاست خارجی آمریکاست.

‏وی افزود: رژیم صهیونیستی به عنوان مظهر تروریسم سازمان یافته، گروهک تروریستی منافقین و اعضای شکنجه‌گر و جنایتکار ساواک به عنوان یک سازمان مخوف ضدبشری و فرزند سیا و موساد، همگی تحت حمایت مستقیم و مستمر آمریکا بوده و هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین نوشت: پیام روشن ملت ایران به آمریکا؛ حمایت از جنایتکاران و تروریست‌ها، دخالت در امور داخلی ایران و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را متوقف کنید.

کنعانی روز دوشنبه (۲۴ بهمن ماه) در نشست هفتگی با خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره حضور پرویز ثابتی سرشکنجه گر ساواک در تجمع ضد انقلاب در آمریکا و اقدام حقوقی ایران برای استرداد این شخص که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفته بود: دولت‌های مدعی حقوق بشر تبدیل به مأمن و ملجأ و پناهگاهی برای حضور جنایتکاران شدند. فرد جنایتکاری با چنین سابقه‌ای در قلب کشور مدعی دموکراسی و حقوق بشر حضور دارد. اگر پرونده اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا را فهرست کنیم، فهرست عریض و طویلی خواهد بود. این هم یکی دیگر از نمادهای دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران است.

پربیننده ترین خبرها