هشتگ حمایت کاربران فضای مجازی از انقلاب بحرین

هشتگ حمایت کاربران فضای مجازی از انقلاب بحرین
پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 - 12:10

 دوازده سال از انقلاب بحرین می گذرد، انقلاب مردم بحرین علیه بی عدالتی، ظلم، نژادپرستی و تبعیض که درس صلح و پایبندی به اصول را در سرلوحه خود دارد و همچنان مردم این کشور پایبند به آرمان های آن هستند.

العالم - بحرين

بحرینی ها انقلاب خود را با راهپیمایی های شبانه در مناطق و شهرهای مختلف این کشور گرامی داشتند. هشتگ های زیادی در شبکه های اجتماعی برای بزرگداشت انقلاب بحرین به راه افتاد.

" غنی رباعی " در این باره گفت : در سالگرد انقلاب بحرین، ما همه قربانیانیانی هستیم که در راه ایفای حقوق خود کشته شدند از جمله کودکانی که هیچ گناه و تقصیری نداشتند، و درخواست های آنان مانند به دست آوردن حقوق مدنی، سیاسی و آزادی همه زندانیان عقیدتی را که انقلاب با آن آغاز شد به یاد می آوریم..

جعفر یحیی نوشت: با گذشت دوازده سال از انقلاب مردمی بحرین، مردم این کشور همچنان مصمم به حرکت در جهت تحقق خواسته های انقلاب عادلانه بحرین هستند.

فعالان به شکل گسترده ای به این هشتگ واکنش نشان دادند . همواره شاهد این هستیم که رژیم بحرین مردم خود را می کشد، بحرینی ها به رغم همه جفاهای حکومت در حق آنان، بر ادامه پایبندی به اصول و جنبش خود تاکید دارند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها