فرمانده مرزبانی کشور در گرگان ؛

تجهیز مرزبانی‌ها به انواع پهپاد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی

تجهیز مرزبانی‌ها به انواع پهپاد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی
جمعه 28 بهمن 1401 - 18:16

فرمانده مرزبانی کشور از برقراری نظم و امنیت پایدار در مرزهای کشور و هوشیاری کامل مرزبانان خبر داد و گفت: با استفاده از تجهیزات جدید، برای افزایش امنیت مرزها در نقاط صعب العبور و کوهستانی اقدام می شود.

العالم - ایران

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی امروز در گرگان با بیان اینکه ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز داردـ، ابراز امیدواری کرد : با تجهیزات جدید مانند پهپاد‌های مختلف شناسایی و رزمی و خودرو‌های تاکتیکی برای استفاده در مناطق صعب العبور و کوهستانی مرز‌های کشورمان با ثبات‌تر شود.

او همچنین افزود: برای بالا بردن توان عملیاتی مرز‌ها در هفته‌های گذشته ۷۰ فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در اختیار دریابانی استان‌های جنوبی و شمالی مانند گلستان قرار گرفته است.

سردار سرتیپ احمد علی گودرزی همچنین ادامه داد: به لطف خداوند متعال و تلاش فرماندهان و مرزبانان غیور گلستان در مرز‌های این استان امنیت پایدار و مناسب برقرار است.
او گفت: برای بالا بردن آستانه تحمل مرزبانان و سربازان مرزبانی گلستان اجرای طرح مکنا (خوشایند سازی و مدیریت کیفیت) در ۲۰ پاسگاه و بعضی برجک‌های استان در مرحله پایانی قرار دارد.
سردار سرتیپ احمد علی گودرزی افزود: در این راستا با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار واحد‌های مرزبانی، سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی آن‌ها و جاده‌های مرزی بازسازی و تجهیز شدند.
فرمانده مرزبانی کشور در سفر به گلستان امروز ستاد شماره ۲ فرماندهی مرزبانی گلستان در شصت کلاته گرگان را با اعتبار ۷ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۱ هزار متر مربع به نام شهید خطیری افتتاح کرد.

وی همچنین از ستاد پایگاه دریابانی بندرترکمن و پاسگاه نقطه صفر مرزی گلستان هم بازدید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها