سفر هیأت اماراتی به فلسطین اشغالی برای همکاری‌ در حوزه هوش مصنوعی

سفر هیأت اماراتی به فلسطین اشغالی برای همکاری‌ در حوزه هوش مصنوعی
دوشنبه 1 اسفند 1401 - 11:40

رسانه‌های اماراتی امروز ، از سفر هفته پیش یک هیأت بلندپایه اماراتی به اراضی اشغالی به منظور راه اندازی یک پلتفرم دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی خبر دادند.

العالم - آسیا

امارات امروز (دوشنبه، ۲۰ فوریه)، از سفر هفته پیش یک هیأت اقتصادی اماراتی به فلسطین اشغالی خبر داد.

خبرگزاری رسمی امارات (وام)، اعلام کرد: «یک هیأت شامل نمایندگان ۱۰ نهاد تجاری از ۱۲ تا ۱۶ فوریه از ابوظبی به سفر کرد تا در خصوص افق‌های همکاری تجاری و فرص‌ های نوآوری گفت‌وگو کند».

بر اساس این گزارش، این هیأت که توسط دفتر سرمایه‌گذاری ابوظبی سازماندهی و هدایت شد، شامل نمایندگان بازار جهانی ابوظبی، دفتر ساکنان ابوظبی، Hub71، صندوق مشارکت ابوظبی، شهر مصدر، گروه کیزاد و وزارت بهداشت بود و در فلسطین اشغالی نیز مراسم استقبالی با حضور مدیران ارشد و مسئولان اجرایی بیش از ۵۰ شرکت صهیونیستی برگزار شد.

به اعلام خبرگزاری رسمی امارات در جریان این سفر، توافقنامه‌ای برای راه‌اندازی یک پلت فرم دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی امضا شد.

به گزارش فارس، آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ با انتشار بیانیه‌ای از عادی‌سازی رسمی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو خبر دادند.

به دنبال آغاز رسمی روابط سیاسی میان رژیم صهیونیستی و امارات، ابوظبی از امضای چند یادداشت تفاهم میان دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید و مؤسسه علوم وایزمن اسرائیل در زمینه‌های مختلف خبر داد و اعلام کرد که این دو نهاد آموزشی اماراتی و صهیونیستی با امضای یادداشت‌ همکاری قرار است به منظور توسعه هوش مصنوعی و استفاده از آن به عنوان وسیله‌ای برای پیشرفت،‌ در زمینه‌های مختلف با هم همکاری کنند.

پربیننده ترین خبرها