پیامدهای تجاوز صهیونیستی به دمشق

پیامدهای تجاوز صهیونیستی به دمشق
سه شنبه 2 اسفند 1401 - 22:56

کارشناسان معتقدند که تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به سوریه و غیرنظامیان در محله‌ای مسکونی در دمشق، ددمنشی اشغالگران و نفاق غرب نسبت به مردم سوریه که همچنان در حال آواربرداری زلزله ویرانگر و حمله گروه تروریستی داعش هستند را، آشکار نمود.

العالم – نظرکده

آنان افزودند که سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به عمان نیز بیانگر آن است که فضای عربی برای بازگشت سوریه به امت عربی و تحولات جدید در منطقه فراهم شده است.

به گفته کارشناسان، زلزله اخیر باعث شکسته شدن تحریم های آمریکا علیه سوریه شد که به تحولات جدیدی در روابط سوریه با کشورهای عربی خواهد انجامید.

آنان خاطر نشان کردند که سوریه با پشتیبانی محور مقاومت، توانمندی و استواری خود را در مقابله با جنگ های ناعادلانه و تجاوزکارانه به ویژه محاصره و گرسنگی به اثبات رسانده است.

در این میان سفر اسد در چارچوب سیاست دمشق انجام شد که مبتنی بر عدم قطع کانال های ارتباطی و تلاش برای بازگشایی کانال هایی است که دچار انسداد شده اند اما حاکمیت و کرامت سوریه حفظ شود.

حمله اخیر صهیونیستی نیز استواری دولت سوریه با حمایت محور مقاومت و پسرفت آمریکا در منطقه را نشان داد و باعث شد کشورهای عرب حوزه خلیج فارس متوجه شدند که وقتی تاریخ مصرفشان تمام شود واشنگتن هیچ اهمیتی به آنان نمی دهد و تصفیه شان خواهد کرد.

کارشناسان یادآور شدند که هدف قرار دادن غیرنظامیان سوری توسط رژیم صهیونیستی نشانه شکست اطلاعاتی و نظامی این رژیم است.

آنان گفتند که شکستن محاصره آمریکایی سوریه توسط متحدان و دوستان واشنگتن با ارسال کمک های بشردوستانه پس از زلزله اخیر، اخراج نماینده رژیم صهیونیستی از اجلاس سران آفریقا و اوضاع متشنج داخلی در رژیم صهیونیستی، خشم اسرائیل را برانگیخت و آن را مجبور کرد تا با این حمله، خشم خود را بر سر مردم سوریه خالی کند لذا سکوت غرب و برخی از کشورهای عربی در برابر این ددمنشی استمرار محاصره ظالمانه آمریکایی علیه ملت سوریه تحت عنوان قانون سزار است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها