جمعیت وفاق بحرین: بازداشت شهروندان از سرگرفته شد

جمعیت وفاق بحرین: بازداشت شهروندان از سرگرفته شد
جمعه 5 اسفند 1401 - 11:30

جمعیت "وفاق" بحرین اعلام کرد که رژیم آل خلیفه باردیگر درهای زندان ها را برای پرکردن آنها از شهروندان گشوده است.

العالم - بحرین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "مرآة البحرین" جمعیت وفاق روز جمعه در بیانیه ای اضافه کرد: هدف وزارت کشور از بازگشایی درهای زندان ها، بازداشت هر شهروندی است که بخواهد اظهار نظر کند یا خواستار حقوق خود باشد.

این حزب بحرینی افزود: از سرگیری بازداشت ها در ماه فوریه و همزمان با دوازدهمین سالگرد انقلاب ملت بحرین است که شهروندان در آن خواستار مردمسالاری و عدالت اجتماعی و طرح سیاسی جامع و فراگیر شده اند.

در بیانیه جمعیت اسلامی وفاق بحرین آمده است: سیاست بازداشت ها و پر کردن زندان ها، یک سیاست ناپخته است که انعکاس دهنده هرج و مرج امنیتی و حقوقی است و نشان می دهد که حکومت بحرین در مسیر اشتباه حرکت می کند و از کم ترین مؤلفه های ثبات سیاسی بی بهره است و عمق بحران سیاسی و ادامه آن و نبود هیچ راه حل جدی و ریشه ای در حکومت را به نمایش می گذارد.

زندان، شکنجه، سرکوب و گرسنگی دادن ملت توسط حکومت نشانه نبود توافق ملی است و میزان دروغ بودن شعارهای همزیستی مسالمت آمیز که توسط دولت برای فرار از خشم ملت مطرح می شود را به اثبات می رساند.

جمعیت اسلامی وفاق باردیگر خواستار برنامه ریزی و ارائه طرح هایی برای نجات ملی، بازگشت حکومت به سوی مردم، توقف جنایت ها و نقض حقوق ملت، آغاز روند سیاسی جدی و فراگیر ملی واقعی به جای مشت آهنین، گلوله و آتش و سرکوب ملت و طرد آن و سیطره جو خودکامگی شد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها