حزب الله: لبنان به دلیل هدف گیری و محاصره آمریکا در معرض هرج و مرج و سقوط قرار دارد

حزب الله: لبنان به دلیل هدف گیری و محاصره آمریکا در معرض هرج و مرج و سقوط قرار دارد
جمعه 5 اسفند 1401 - 20:46

شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله امروز جمعه گفت که لبنان به دلیل شکاف های سیاسی، هدف گیری و محاصره آمریکا، در معرض هرج و مرج و فروپاشی است.

العالم - لبنان

وی در خطبه نمازجمعه گفت: همه باید در مقابل این خطر، با بازگشت به گفت وگو و تفاهم، مقابله با همه تلاش ها برای تضعیف ثبات امنیتی و مصادره تصمیم ملی، مسئولیت پذیر باشند و به مداخلات خارجی که هیچ راهکاری متناسب با منافع ملی ندارد پایان دهند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود :کشورهایی که مدعی دوستی با لبنان هستند و در راس آن، آمریکا ؛ در درجه اول به فکر منافع خود و اسرائیل در منطقه هستند و امکان ندارد منافع لبنان را بر منافع خود ترجیح دهند.

وی با اشاره به تشدید جنگ اقتصادی و مالی آمریکا علیه لبنان و برنامه‌ریزی برای هرج و مرج سازمان‌یافته برای وادار کردن لبنانی‌ها به تسلیم شدن در برابر شرایط و دستورات خود، تأکید کرد: ما با جنگی روبرو هستیم و جایی برای تردید و چانه‌زنی وجود ندارد. یا استواری، ثابت قدمی، مقاومت ، شکستن محاصره و خنثی کردن اهداف این جنگ، یا تسلیم و به زانو درآمدن و بازگرداندن لبنان به دوران ضعف و سستی.

وی در پایان گفت: ما به عنوان جامعه مقاومت وقتی اصرار آمریکا و متحدانش بر هدف قرار دادن ما و کشورمان را می بینیم به درستی انتخاب هایمان بیشتر متقاعد می شویم و مطمئن می شویم که جنگ اقتصادی و مالی آنها مانند جنگ های سیاسی و نظامی آنها و محاصره شکسته خواهد شد و در برابر آگاهی، اراده، صبر و استواری مردم ما فرو خواهد رفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها