هشدار جنبش مجاهدین فلسطین نسبت به اهداف نشست عقبه

هشدار جنبش مجاهدین فلسطین نسبت به اهداف نشست عقبه
شنبه 6 اسفند 1401 - 17:26

عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین نسبت به اهداف شوم نشست امنیتی عقبه هشدار داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی جنبش مجاهدین، مومن عزیز عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین، روز شنبه گفت: نسبت به خطرات این نشست امنیتی که برخی اعضای تشکیلات خودگردان و طرف های عربی، صهیونیستی و آمریکا در آن گرد هم می آیند، هشدار می دهیم.

وی اضافه کرد: تاکید می کنیم هر شخصی که در این نشست شرکت کند نماینده فلسطین و ملت مجاهد، صابر و شهدا، اسیران و مجروحان و فداکاری های آن نیست.

مومن عزیز عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین

عزیز اظهار داشت: چنین نشست هایی، در زمانی که جنایت رژیم فاشیستی و نژادپرست صهیونیستی در حق ملت و مقدسات مقاومت فلسطین افزایش یافته، بسیار خطرناک است.

وی بیان کرد: ما از برگزاری چنین نشستی که فقط در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است و در برهه ای حساس که نیازمند وحدت برای مقابله با چالش های موجود هستیم تعجب می کنیم.

شبکه کان رژیم صهیونیستی مدعی شد که آمریکا روز یکشنبه نشستی اضطراری در شهر عقبه اردن با حضور اردن، مصر، نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین و شاید اسرائیلی‌ها برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست تلاش برای توقف تشدید تنش‌های امنیتی در سرزمین‌های فلسطینی به ویژه قبل و در طول ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس ادعای این شبکه، هدف از این اجلاس تلاش برای تلطیف موضع فلسطین، ارائه یک برنامه عملی و متقاعد کردن آنها مبنی بر اینکه فرصت برای تغییر وجود دارد، است.

پربیننده ترین خبرها