واکنش گروه های مقاومت در جنین به نشست امنیتی تشکیلات خودگردان با صهیونیست ها

شنبه 6 اسفند 1401 - 22:57

گروه های مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین امشب نشست مطبوعاتی مهمی برای اعلام مخالفت با نشست امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی در شهر عقبه اردن برگزار کردند.

العالم ـ فلسطین

گروه های فلسطینی در اردوگاه جنین تاکید کردند که فردا یک دیدار امنیتی و سیاسی شکست خورده در عقبه اردن تحت نظارت آمریکا و با مشارکت تشکیلات خودگردان برگزار خواهد شد. این دیدار در حالی برگزار می شود که شهرک سازی و کشتارها علیه ملت ما از سوی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گروه های فلسطینی افزودند: این دیدار در راستای خدمت به منافع ملت ما نیست بلکه خدمتی رایگان برای اشغالگراان جنایتکار است. تشکیلات خودگردان بار دیگر در دام دولت آمریکا افتاده است. به جای تفاهمات امنیتی با رژیم صهیونیستی، شایسته تر آن بود که اقداماتی در مسیر وحدت ملی همچون وحدت میدان های نبرد اتخاذ می شد.

گروههای فلسطینی تصریح کردند: این دیدار امنیتی در عقبه را که هدف از آن دادن فرصتی بیشتر به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایاتی بیشتر علیه ملت و اسرای ماست، محکوم می کنیم.

گروههای مقاومت در اردوگاه جنین در پایان از ملت فلسطین خواستند تا این دیدار را محکوم و مخالفت خود را با آن اعلام کنند.

شهر عقبه در اردن فردا میزبان یک نشست امنیتی و سیاسی میان تشکیلات خودگردان و رژیم اشغالگر با حضور مصر و با نظارت آمریکا خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها