1177 عملیات «مقاومت» در کرانه باختری اشغالی و بیت المقدس در بهمن ماه

1177 عملیات «مقاومت» در کرانه باختری اشغالی و بیت المقدس در بهمن ماه
چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 11:18

کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی در بهمن ماه (ماه فوریه) شاهد افزایش چشمگیر آمار عملیات مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینان بود به طوری که تعداد عملیات های نیروهای مقاومت فلسطین به 1177 مورد رسیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند که منجر به هلاکت (8) صهیونیست و زخمی شدن (43) نظامی و شهرک نشین شده است.

بر اساس این گزارش نیروهای مقاومت فلسطین با روش های مختلف در حد توان و امکانات خود با صهیونیست ها مقابله کردند که می توان به عملیات مسلحانه، تیراندازی و درگیری، استفاده از سلاح سرد و چاقو، کار گذاشتن مواد منفجره، به آتش کشیدن تأسیسات، وسایل نقلیه و اماکن نظامی، انهدام و تخریب وسایل نقلیه و تجهیزات نظامی، درگیری مستقیم با اشغالگران، مقابله با سنگ علیه نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست، پرتاب کوکتل مولوتف، سرنگون سازی یک فروند هواپیمای جاسوسی و شناسایی صهیونیستی و پرتاب بسته‌های انفجاری دست ساز به سمت نظامیان صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری اشاره کرد.

همچنین شهروندان فلسطینی برای مطالبه حقوق خود و اعتراض به جنایات مختلف و بی شمار اشغالگران در (62) تظاهرات مردمی مشارکت کردند.

این گزارش می‌افزاید، استان های نابلس، الخلیل و بیت المقدس به ترتیب شاهد بیشترین تعداد عملیات مقاومت (231، 187 و 171) بودند و برجسته ترین عملیات ها در مرکز شهرک حواره در جنوب نابلس، جنین و شهر اریحا روی داده است.

نیروهای فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین نیز به دلیل مسلح شدن جوانان آن به صحنه نبرد تبدیل شده است.

همزمان (30) شهروند فلسطینی بر اثر آتش افروزی اشغالگران و شهرک نشینان صهیونست و اقدامات جنایتکارانه آنها به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها