افشای جزئیات جدید از طرح حذف مقاومت در کرانه باختری

افشای جزئیات جدید از طرح حذف مقاومت در کرانه باختری
شنبه 13 اسفند 1401 - 09:36

منابع مطبوعاتی جزئیات طرحی را برای ریشه کن کردن مقاومت در نابلس و شهر جنین در کرانه باختری اشغالی فاش کردند. این طرح توسط اردن، تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی و آمریکا تهیه شده است.

العالم _ فلسطین اشغالی

این منابع گفتند: تشکیلات خودگردان فلسطین قصد دارد موانع امنیتی در ورودی ها و تقاطع های جنین و نابلس ایجاد کند.

به نوشته این منابع، قرار است نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در اقدامی ساختگی مانع هجوم نیروهای رژیم صهیونیستی به این شهرها شوند تا از شدت درگیری ها بکاهند و این موضوع را به عنوان موفقیتی بزرگ در شبکه های اجتماعی ترویج کنند.

منابع یاد شده تصریح کردند برخی افراد ناشناس در مراکز امنیتی تشکیلات خودگردان تیراندازی می کنند و سپس این اقدام به مقاومت نسبت داده می شود و نیروهای تشکیلات خواهند توانست به بهانه ناامنی، مقاومت را سرکوب کنند.

منابع مطبوعاتی تاکید کردند که رژیم اشغالگر با کمک اردن و آمریکا حمایت مالی و نظامی لازم را برای از بین بردن مقاومت در جنین و نابلس فراهم خواهند کرد. این طرح قرار است در ده روز آینده آغاز شود. رسانه های وابسته به تشکیلات خودگردان و جنبش فتح نیز کمپینی رسانه ای برای تبلیغ این اتفاق به راه خواهند انداخت.

هفته گذشته نشستی امنیتی در العقبه اردن بین مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین و برخی مسئولان رژیم اشغالگر با مشارکت آمریکا، مصر و اردن برگزار شد.

محور این گفتگوها که 8 ساعت طول کشید، بررسی طرح پیشنهادی آمریکا برای پایان دادن به مقاومت مسلحانه در کرانه باختری پیش از ماه رمضان بود.

پربیننده ترین خبرها