2 کشته در تیراندازی ایالت «جورجیا» آمریکا

2 کشته در تیراندازی ایالت «جورجیا» آمریکا
دوشنبه 15 اسفند 1401 - 10:51

حادثه تیراندازی در یک مهمانی خانگی در ایالت «جورجیا» آمریکا با حضور بیش از یکصد نوجوان، به کشته شدن دست‌کم دو نفر و زخمی شدن شش نفر منجر شد.

العالم - آمریکا

در یک حادثه تیراندازی در یک مهمانی خانگی در شهرستان «داگلاس» ایالت «جورجیا» که در آن بیش از یکصد نوجوان حضور داشتند، دست‌کم دو نفر جان خود را از دست دادند و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنا بر گزارش شبکه «سی ان ان»، نیروهای امنیتی محلی می‌گویند که حادثه تیراندازی در نتیجه درگیری در یک مهمانی خانگی در شهر داگلاسویل واقع در ۲۰ مایلی غرب آتلانتا رخ داده است.

اداره کلانتری شهرستان داگلاس (DCSO) از هر کسی که اطلاعاتی در مورد عامل این حمله دارد درخواست کرده است با آن‌ها تماس بگیرد زیرا اطلاعات در مورد این حادثه «بسیار محدود» است.

صاحب خانه‌ای که در آن‌جا تیراندازی رخ داده است به شبکه «WXIA» گفته است که مهمانی برای دخترشان گرفته بودند و قرار بود ساعت ۲۲:۰۰ مهمانی به اتمام برسد و با این‌حال برخی از نوجوانان در این مهمانی، ماری‌جوآنا مصرف کرده بودند.

بنا بر گزارش شبکه سی‌ ان ان، تحقیقات نیروهای امنیتی درباره این حادثه همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

به گزارش فارس، در حالی که سه ماه از سال ۲۰۲۳ می‌گذرد، بنا بر گزارش سی‌ان‌ان و طبق اطلاعات «آرشیو خشونت مسلحانه»، تاکنون در سال جاری بیش از ۷۰ تیراندازی دسته جمعی در سراسر ایالات متحده رخ داده است.

شبکه سی‌ان‌ان و آرشیو خشونت مسلحانه، «تیراندازی دسته‌جمعی» را تیراندازی تعریف می‌کنند که بدون در نظر گرفتن فرد تیرانداز، حداقل چهار نفر یا بیشتر مجروح یا کشته شده باشند.

پربیننده ترین خبرها