یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین/ 6 فلسطینی شهید شدند

سه شنبه 16 اسفند 1401 - 17:37

به دنبال یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین، درگیری های شدیدی میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونسیتی به وقوع پیوست که بر اثر آن تاکنون 6 فلسطینی شهید و شماری دیگر مجروح شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت 6 فلسطینی و مجروح شدن شماری دیگر خبر داد. یکی از شهدا جوان 26 ساله فلسطینی به نام "وائل غزاوی" است که از ناحیه سینه هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفت.

رسانه های اسرائیلی از مجروح شدن دو تن از نظامیان یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری امشب مبارزان فلسطینی با اسرائیلی ها در جنین خبر دادند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درواکنش به یورش صهیونیست ها به اردوگاه جنین گفت : حوادث جنین یک جنایت صهیونستی جدید علیه مردم مقاومت اردوگاه جنین است.

طارق عز الدین افزود: به مبارزان گردان جنین و تمام مبارزان فلسطینی که با شجاعت تمام برای دفاع از جنین به مقابله با نظامیان اسرائیلی می پردازند، درود می فرستیم.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین از تیراندازی نظامیان اسرائیلی به آمبولانس ها در جنین خبر داد.

خبرنگار العالم در فلسطین گفت: رژیم صهیونیست ها با هدف گرفتن بیمارستان ها و آمبولانس ها به دنبال شهادت تعداد بیشتری از فلسطینیان است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای وادار کردن مبارزان مقاومت به تسلیم شدن، از سپر انسانی استفاده می کند.

مبارزان مقاومت در جنین یک پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند.

.

گردان جنین با اعلام وقوع درگیری شدید میان مبارزان مقاومت و نظامیان اسرائیلی، تاکید کرد که مبارزان گردان جنین، اسرائیلی ها را هدف تیراندزای شدید قرار دادند.

نظامیان اسرائیلی منزل یک فلسطینی را در اطراف اردوگاه جنین تحت محاصره درآوردند.

یک جوان فلسطینی با انتشار یک فایل صوتی تاکید کرد: ما اینجا محاصره شده ایم. یگان ویژه ارتش صهیونیستی خانه ما و خانه های همسایگان را نیز بمباران می کنند.

وی افزود: "ما تا آخرین نفس مقاومت می کنیم.برای ما دعا کنید".

.

منابع خبری از پرواز یک بالگرد نظامی اسرائیلی بر فراز اردوگاه جنین همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.

.

پربیننده ترین خبرها