گزارش خبرنگار العالم از رژه نظامی مبارزان مقاومت در اردوگاه جنین+فیلم

شنبه 13 اسفند 1401 - 22:48

گروه های مقاومت فلسطینی یک رزمایش نظامی با مشارکت صدها نفر از مبارزان گردان جنین و گردان الاقصی ـ تیپ الشهدا و گردان قسام برگزار کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

این رژه نظامی برای ارتش یک کشور بزرگ نیست؛ بلکه مبارزانی هستند که برای مقابله با چهارمین ارتش قوی دنیا، گردانی را تشکیل دادند.

در سپتامبر سال 2021 پس از آنکه 6 تن از اسیران جنین توانستند در عملیاتی معروف به "تونل آزادی" خود را از زندان صهیونیستی جلبوع آزاد کنند، گردان جنین اعلام موجودیت کرد.

یکی از نیروهای گردان جنین به خبرنگار العالم گفت: طبیعی است که از کثرت نبردها در داخل اردوگاه با دشمن صهیونستی و شدت درگیری ها، گردان جنین تجارب بسیاری کسب کند. ما برای افزایش توان خود و توسعه توانمندیهای خود به منظور مقابله با دشمن صهیونیستی تلاش می کنیم. ما یگان های تک تیرانداز، یگان های رصد و یگان های موادمنفجره داریم . هر چقدر بر شدت درگیری ها افزوده می شود ما نیز بر توان و قدرت خود برای مقابله با دشمن می افزاییم.

در ماه فوریه گروهان های قدس از استفاده گردان جنین از پهپاد خبر داد. این پهپاد تحرکات ارتش صهیونستی در داخل جنین و اردوگاه جنین را پیگیری می کرد. پس از آن گردان جنین توانست یک پهپاد اسرائیلی بر فراز اردوگاه را ساقط کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها