عملیات مقاومتی تل آویو؛ واکنش طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر

عملیات مقاومتی تل آویو؛ واکنش طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر
شنبه 20 اسفند 1401 - 15:41

کارشناسان سیاسی معتقدند که تصمیم حماس به ادامه مقاومت، به منزله ورود به دور تازه ای از عملیات های مقاومت است که رژیم اشغالگر آن را با نگرانی دنبال می کند.

العالم - نظرکده

کارشناسان سیاسی بر این عقیده اند که معادله فلسطین جای خود را در عالم واقع باز کرده و طرح و نحوه مبارزه با دشمن ارتقا یافته است و نسل جدید مقاومت نه تنها عقب نشینی نمی کند بلکه دست به سلسله عملیات های مداوم و مستمر علیه دشمن می زند.

این در حالی است که رهبران جهادی فلسطین تأکید می کنند که عملیات مقاومتی اخیر در تل آویو در متن خود حاوی پیامی است با این مضمون که نبرد با رژیم اشغالگر یک جنگ همه جانبه و تمام عیار است کما اینکه آن را فرصتی جدی و واقعی برای تقویت مقاومت در همه اشکال و مؤلفه هایش می دانند، به طوری که این عملیات نقطه عطفی در مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

پنجشنبه شب گذشته 5 نفر از شهرک‌نشینان بر اثر تیراندازی در خیابان «دیزنگوف» تل آویو زخمی شدند که منابع خبری از کشته شدن یکی از آنان خبر دادند. مجری این عملیات یک جوان 23 ساله فلسطینی به نام «معتز الخواجا» فرزند شیخ صلاح الخواجا از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس بود که به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها