جنبش اسیران فلسطین: نبرد بزرگ نزدیک است

جنبش اسیران فلسطین: نبرد بزرگ نزدیک است
دوشنبه 22 اسفند 1401 - 10:07

کمیته اضطراری عالی جنبش ملی اسیر فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه نبرد بزرگ با صهیونیست‌ها نزدیک است از ملت فلسطین خواست سه‌شنبه هر هفته تظاهراتی را در حمایت از اسرا برگزار کنند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، کمیته اضطراری عالی جنبش ملی اسیر فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی، روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز به نبرد بزرگ خود نزدیک می‌شویم و تا نهایی کردن آن فقط چند روز فاصله داریم و این نبردی است که در آن همه سنگرهای رویارویی ما با دشمن به هم می‌آمیزد؛ نبردی که ما آن را صرفا نبردی برای آزادی سرزمین و مردم فلسطین با کابینه افراطی و نژادپرستی که برای ابتدایی‌ترین حقوقمان با ما می‌جنگد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بیایید روز سه‌شنبه- هر سه‌شنبه- را یادبود سه‌شنبه سرخی قرار دهیم که در آن زمان یعنی در دوران قیمومت و اشغال انگلیس، ملت‌مان بهترین فرزندان‌شان را در راه آزادی پای چوبه دار قربانی کردند تا روز سه‌شنبه "سه‌شنبه آزادی" شود و یکصدا فریاد بزنیم"آزادی.. آزادی.. آزادی".

در پایان این بیانیه آمده است: ای مردم قهرمان ما، حمایت شما از ما مبنای استواری ما و عنوان وفاداری شما به ما است، پس این حمایت را تا تحقق خواسته‌ها و آزادی ما ادامه دهید.

کمیته اضطراری عالی جنبش ملی اسیر فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنین از تمامی فعالان و فعالان در شبکه‌های اجتماعی خواست تا هشتگ "مردم می‌خواهند زندانی را آزاد کنند" ایجاد کنند.

طبق این گزارش، نافرمانی اسرای فلسطینی علیه سیاست‌های اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز وارد بیست و هشتمین روز متوالی خود شد و این درحالی است که اسرا با آغاز ماه مبارک رمضان نیز اعتصاب غذای خود را آغاز می‌کنند.

اسرای فلسطینی پیش‌تر در پیامی به "ایتمار بن گویر" وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌ بودند که آماده مبارزه هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند.

پربیننده ترین خبرها