2 میلیون صهیونیست به فکر فرار از فلسطین اشغالی هستند

2 میلیون صهیونیست به فکر فرار از فلسطین اشغالی هستند
دوشنبه 22 اسفند 1401 - 14:05

شبکه صهیونیستی کان با انتشار یک نظرسنجی گزارش داد حدود 2 میلیون صهیونیست به خاطر وضعیت نابسامان رژیم موقت صهیونیستی قصد دارند از فلسطین اشغالی مهاجرت کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری صهیونیستی خبر دادند که بر شمار اسرائیلیهایی که به فکر مهاجرت از فلسطین اشغالی هستند، افزوده شده است و به فرزندان خود توصیه می‌کنند که از فلسطین مهاجرت کنند.

شبکه کان گزارش داد، در جریان یک نظرسنجی، مشخص شده است که یک چهارم یهودیان حاضر در فلسطین اشغالی، به فکر مهاجرت از فلسطین هستند و اقدامات عملی را برای این کار صورت داده‌اند.

این شبکه با بیان اینکه تعداد این افراد در حال افزایش بوده و نزدیک به یک سوم شده است، گزارش داد، وخامت اوضاع رژیم موقت صهیونیستی یکی از مهمترین عواملی است که صهیونیستها به فکر فرار از فلسطین اشغالی هستند و «تغییرات جمعیتی و ایدئولوژی» نیز باعث وحشت آنان شده است.

به گزارش کان، در حال حاضر، بر تعداد حریدیهای (صهیونیستهای افراطی) اسرائیلی اضافه شده است و طرح موسوم به اصلاحات قضایی نیز مزید بر علت شده است؛ طرحی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی قصد اجرای آن را دارد و از آن تحت عنوان «کودتا» علیه سیستم قضایی این رژیم یاد می‌شود.

بر اساس این نظرسنجی، شش درصد از یهودیان اقدامات عملی را برای مهاجرت آغاز کرده‌اند. لذا، حدود دو میلیون یهودی در فلسطین اشغالی به مهاجرت فکر می‌کنند. نکته دیگر اینکه، هر اندازه درآمد این افراد افزایش می‌یابد، احتمال مهاجرت آنان هم بیشتر می‌شود.

بر این اساس، ۵۳ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و وابسته به حزب یائیر لاپید نخست وزیر پیشین صهیونیستی هستند، تأکید دارند که به مهاجرت فکر می‌کنند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هم چندی پیش در گزارشی از تشدید مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی به کشورهای اروپایی به دلیل برنامه‌های کابینه بنیامین نتانیاهو خبر داد.

به گزارش این شبکه، شبکه‌های اجتماعی صهیونیست‌ها پر از تبلیغ آژانس‌های مسافرتی و ارائه خدمات مسافرتی برای مهارجت به کشورهای اروپایی شده است، یا افرادی که می‌گویند در حال برنامه‌ریزی برای مهاجرت به اروپا به دلیل «بد شدن وضعیت در اسرائیل» و «افزایش خطر دیکتاتوری و نابودی دموکراسی» هستند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش خود نوشت که یک سال بعد به مرور شهرک‌های یهودی‌نشین در کشورهای اروپایی و جوامعی که از اسرائیل مهاجرت کرده‌اند در این کشورها شکل می‌گیرد، به این معنا که آن‌ها می‌خواهند شرایطی متناسب با نیازهایشان در اروپا فراهم آورند و دور هم باشند.

در این گزارش آمده است: «مجموعه بزرگی نزدیک به هزار خانواده اکنون به مهاجرت فکر می‌‌کنند و در حال سؤال پرسیدن و جست‌وجو در خصوص امکان خرید خانه در اروپا هستند. بسیاری از کارگران ماهر حوزه تکنولوژی مهاجرت خواهند کرد و کدام کشور است که آن‌ها را به دلیل توانایی‌هایشان نپذیرد».

به گزارش فارس، این هشدارها درخصوص وضعیت سرزمین‌های اشغالی در حالی افزایش می‌یابد که علی‌رغم اعتراضات گسترده شهرک‌نشینان طی هفت هفته اخیر به لایحه کابینه نتانیاهو برای اصلاحات قضائی گسترده، کنست [پارلمان این رژیم] در اولین قرائت این لایحه را تصویب کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

پربیننده ترین خبرها