سفر نتانیاهو به آلمان در بحبوحه اعتراضات صهیونیست‌ها

سفر نتانیاهو به آلمان در بحبوحه اعتراضات صهیونیست‌ها
دوشنبه 22 اسفند 1401 - 16:34

دولت آلمان اعلام کرد که صدراعظم این کشور پنجشنبه هفته جاری در برلین از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای جلسه «ناهار کاری»، میزبانی می‌کند.

العالم - اروپا

یکی از مقام‌های آلمانی از برنامه «اولاف شولتز» صدراعظم این کشور برای دیدار دوجانبه با بنیامین نتانیاهو در برلین خبر داد.

منابع رسانه‌ای از برلین پایتخت آلمان درباره برنامه سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور اروپایی توضیحاتی دادند.

طبق گزارش رویترز، یکی از سخنگویان دولت آلمان خبر داد که صدراعظم این کشور روز پنجشنبه میزبان نتانیاهو برای جلسه «ناهار کاری» خواهد بود.

به گفته او، شولتز و نتانیاهو درباره موضوعات دوجانبه برلین و تل‌آویو، مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی و درباره برنامه کابینه نتانیاهو برای اصلاح ساختار نظامن قضایی رژیم صهیونیستی صحبت خواهند کرد.

سخنگوی دولت آلمان درباره دیدار اولاف شولتز با بنیامین نتانیاهو افزود: «صدراعظم مشتاقانه منتظر این دیدار است».

اطلاع‌رسانی مقام‌های آلمانی درباره سفر آتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به برلین در شرایطی انجام شده که اعتراضات در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو همچنان ادامه دارد.

تشدید اعتراضات در فلسطین اشغالی و اظهارنظرهای مقام‌های آمریکایی در انتقاد از برنامه کابینه نتانیاهو برای اصلاح نظام قضایی رژیم صهیونیستی تنش‌هایی در روابط تل‌آویو و واشنگتن ایجاد کرده است.

اخیرا یک مقام ارشد صهیونیست و نزدیک به نتانیاهو، دولت جو بایدن را عامل تامین مالی اعتراضات سراسری در فلسطین اشغالی خوانده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها