عملیات ضد صهیونیستی در جنوب نابلس؛ 3 اسرائیلی زخمی شدند+ ویدیو

عملیات ضد صهیونیستی در جنوب نابلس؛ 3 اسرائیلی زخمی شدند+ ویدیو
يکشنبه 28 اسفند 1401 - 18:51

منابع فلسطینی خبر دادند که به سمت یک خودروی متعلق به شهرک‌نشینان اسرائیلی در جنوب نابلس تیراندازی شده است که سه صهیونیست زخمی شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرگزاری شهاب گزارش داد در پاسخ به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی، در جریان تیراندازی عصر امروز (یکشنبه) به سمت شهرک نشینان صهیونیست در جنوب نابلس فلسطین، سه صهیونیست به شدت زخمی شدند که وضعیت آنان وخیم گزارش شده است. آمبولانسهای اسرائیلی نیز به محل تیراندازی اعزام شدند.

ابلسدر همین حال رادیو «صوت القدس» به نقل از منابع عبری گزارش داد،یک خودروی متعلق به صهیونیستها در شهرک «حواره» هدف تیراندازی قرار گرفت که در پی آن، چند اسرائیلی زخمی شده‌اند.

نابلس

منابع عبری گزارش داده اند که در این عملیات دو صهیونیست زخمی شده است.

در این عملیات ضد صهیونیستی یک نیروی مقاومت به سمت یک جیپ متعلق به شهرک نشینان صهیونیست در شهرک حواره در نابلس واقع در شمال کرانه باختری اشغالی آتش گشود.

کانال 7 عبری تایید کرد که عامل عملیات پس از انجام این حمله با سلاح دست ساز توانسته از محل خارج شود. ما ساعاتی بعد منابع عبری گزارش دادند که نیروهای اسراییلی بعد از تعقیب مجری عملیات حواره به سمت وی شلیک و او را به شدت مجروح و بازداشت کردند.

رادیو ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که محل این عملیات تنها چند متر با محل عملیات قبلی در این منطقه فاصله دارد.

این عملیات مصادف با اجلاس امنیتی شرم الشیخ است که در تلاش برای توقف تشدید مقاومت در کرانه باختری اشغالی است.

عملیات قبلی حدود یک ماه پیش همزمان با اجلاس عقبه برای سرکوب قیام در کرانه باختری، توسط شهید عبدالفتاح خروشه از گردان های القسام شاخه نظامی حماس انجام شد.

پربیننده ترین خبرها