افسران نیروی دریایی رژیم صهیونیستی جاده منتهی به بندر اشدود را بستند

افسران نیروی دریایی رژیم صهیونیستی جاده منتهی به بندر اشدود را بستند
پنج‌شنبه 3 فروردين 1402 - 11:18

شماری از افسران نیروی دریایی معترض به برنامه نتانیاهو برای تضعیف قوه قضائیه، جاده منتهی به بندر اشدود را مسدود کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی از تداوم اعتراضات در فلسطین اشغالی علیه لایحه «اصلاح قضایی» بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند و اعلام کردند که امروز (پنجشنبه، ۲۳ مارس)، فارغ‌التحصیلان نیروی دریایی ارتش این رژیم با برگزاری تظاهرات، جاده ورودی جنوبی بندر «اشدود» واقع در غرب اراضی اشغالی را مسدود کردند. شماری از تظاهرات‌کنندگان صهیونیست نیز اقدام به آتش‌زدن لاستیک‌های ماشین‌ها در ورودی بندر اشدود کردند و شماری از معترضان در تل‌آویو نیز جاده «کابلان» را مسدود کردند.

دو هفته‌ پیش نیز شماری از نیروهای ذخیره در نیروی دریایی رژیم صهیونیستی، بندر حیفا را بر روی حرکت قایق‌ها بستند و اعلام کردند که این اقدام در اعتراض به قوانین «اصلاحات قضایی» مورد نظر نتانیاهو صورت گرفته است.

به گزارش فارس، اعتراضات به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو به درون نهادهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی کشیده شده و روز به روز افسران و نظامیان بیشتری اعلام می‌کنند که دیگر حاضر به خدمت نظامی نیستند. روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی در این باره نوشت، شماری از نیروهای ذخیره در نیروی دریایی به اعتراضات علیه تغییر قوانین قضایی از سوی کابینه نتانیاهو پیوستند و بندر حیفا را بستند. پیشتر محافل رژیم صهیونیستی از پیوستن شمار بیشتری از نیرو‌های ذخیره ارتش به ویژه از نیروی هوایی به اعتراضات علیه نتانیاهو خبر داده بودند.

پربیننده ترین خبرها