استقبال گرم اهالی جنین از ماه مبارک رمضان با وجود تداوم جنایت های رژیم اشغالگر

جمعه 4 فروردين 1402 - 18:19

با وجود ادامه جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری رود اردن، اهالی این شهر با روحیه ای خوب و با انگیزه و انرژی فراوان به استقبال ماه مبارک رمضان رفته اند.

العالم - فلسطین اشغالی

این درحالیست که رسانه های صهیونیستی و سرویس های امنیتی رژیم اسرائیل تلاش می کنند تا تصویری ناآرام و خشن را از شهر جنین که در دو سال گذشته صحنه حوادث خشونت بار بوده است، به ویژه در ماه رمضان به افکار عمومی نشان دهند.

اهالی شهر جنین معتقدند که با وجود اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اهالی این شهر، زندگی در این شهر با شور و اشتیاق بسیار جریان دارد و آن ها از مقاومت در جنین و هر نقطه از فلسطین حمایت می کنند.

شهر جنین از لحاظ تجاری دارای ویژگی منحصر به فردی است و فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی 48 به این منطقه به عنوان منطقه ای که نزدیک ترین مکان به آن هاست، می آیند.

در سه ماه آغاز سال جاری، رژیم اشغالگر اقدامات تهاجمی خود را علیه شهر و اردوگاه جنین آن متوقف نکرده است ولی با این حال، اهالی جنین در ماه رمضان هم به زندگی خود با شور و اشتیاف ادامه می دهند.

تصاویر شهدا زینت بخش خیابان های جنین شده است، شهری که همواره صحنه اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل بوده است، اما اهالی شهر همواره ثابت می کنند که جنین مقاوم و شکست ناپذیر خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها