آخرین جزئیات از تشدید تنش جدید در اردوگاه جنین

پنج‌شنبه 25 اسفند 1401 - 22:01

خبرنگار العالم در رام الله، هدف از تشدید تنش های جدید عصر امروز را ترور یک مبارز مقاومت فلسطینی در اردوگاه جنین اعلام کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، برای انجام این اقدام تروریستی اشغالگران، انبوهی از نظامیان ارتش صهیونیستی با استقرار در مکانی دورتر از محل ترور از نیروی های یگان ویژه پشتیبانی می کردند.

فارس الصرفندی، خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد: زمانی که نیروهای یگان ویژه با هدف ترور وارد رستورانی در اردوگاه جنین شدند، از محاصره شدن خود توسط رزمندگان مقاومت فلسطین شگفت زده شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: ظاهراً هدف از این عملیات ترور یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، شاخه نظامی گردان قدس بوده است و 3 شهیدی که در این عملیات به شهادت رسیدند نضال خازم برادرزاده رعد خازم از رهبران مقاومت در اردوگاه که پسرانش نیز چندین ماه پیش شهید شدند و همچنین شهید عمر عوادین و یوسف شریم بودند.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت 3 شهروند فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر که اکنون همچنان در اردوگاه جنین در حال انجام عملیات نظامی هستند، خبر داد.

ارتش اشغالگر اعلام کرد که نیروهایش در حال انجام عملیاتی در داخل اردوگاه جنین هستند و نظامیان یگان ویژه رژیم صهیونیستی در جریان یورش به این اردوگاه به سوی شهروندان فلسطینی آتش گشودند.

چندین ماه است که ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه جستجو برای افراد تحت تعقیب به عملیات خود در شمال کرانه باختری و به طور متمرکز در شهرهای نابلس و جنین ادامه می دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، بیمارستان ها 21 مجروح بر اثر گلوله جنگی را پذیرش کرده اند.

گردان جنین شاخه قدس اعلام کرد: رزمندگان این گروه در درگیری با مزدوران و نیروهای مخفی اشغالگران که ترور رزمندگان مقاومت را در مرکز شهر انجام دادند، هدف گلوله های جنگی قرار گرفتند.

شاهدان عینی گزارش دادند که نیروهای یگان ویژه رژیم صهیونیستی مستقیماً به سوی دو جوان فلسطینی گلوله های جنگی شلیک کردند.

پس از تیراندازی این نیروها، درگیری با مقاومت در شهر آغاز شد و ارتش اشغالگر برای بیرون کشیدن نیروهای خود مجبور شد نیروهای کمکی نظامی به منطقه اعزام کند.

پربیننده ترین خبرها