هزار کارمند شرکت صهیونیستی رافائل، نتانیاهو را تهدید کرد

هزار کارمند شرکت صهیونیستی رافائل، نتانیاهو را تهدید کرد
شنبه 5 فروردين 1402 - 17:55

هزار کارمند شرکت تولید‌کننده تجهیزات پیشرفته نظامی رافائل، تهدید کردند که در صورت تداوم روند تصویب لایحه اصلاحات قضایی، دست از کار خواهند کشید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

در سایه تداوم پافشاری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونستی بر تصویب لایحه «اصلاحات قضایی» که مخالفانش آن را کودتا علیه دستگاه قضایی می‌دانند، امروز (شنبه، ۲۵ مارس)، نزدیک به هزار کارمند شرکت تولیدکننده تجهیزات پیشرفته نظامی رافائل تهدید کردند که در صورت تداوم روند قانون‌گذاری کنونی در کنست، خود را بازنشست خواهند کرد.

رافائل، شرکت تولید کننده تجهیزات نظامی پیشرفته برای ارتش رژیم صهیونیستی است که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را برای تل‌‌آویو طراحی و ساخته است و به طور تخصصی بر روی توسعه و تولید تسلیحات و فناوری‌های نظامی برای ارتش صهیونیست کار می‌کند.

نزدیک به هزار کارمند این شرکت، امروز تاکید کردند که تداوم وضعیت قانون‌گذاری کنونی به ادعای اصلاحات قانونی، آن‌ها را به سوی توقف کار سوق خواهد داد و این امر به صنایع امنیتی و قراردادهای بین المللی آن آسیب خواهد رساند.

به گزارش فارس، کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی برای اصلاح نظام قضایی این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظام قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

روند اعتراضات به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو مدتی است به درون نهادهای نظامی و امنیتی نیز کشیده شده و روز به روز گسترده‌تر می‌شود و افسران و نظامیان بیشتری اعلام می‌کنند که دیگر حاضر به خدمت نظامی نیستند.

پربیننده ترین خبرها