در 47 امین سالگرد روز زمین؛

البطش: راهی جز اتحاد در میدان مقاومت نداریم

البطش: راهی جز اتحاد در میدان مقاومت نداریم
پنج‌شنبه 10 فروردين 1402 - 17:18

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مردم فلسطین راهی جز اتحاد در میدان مقاومت ندارند و شمشیر قدس تا بازگشت و آزادی غلاف نخواهد شد و مردم مقاوم ما در سرزمین های اشغالی 1948 مظهر پایداری باقی خواهند ماند.

العالم فلسطین

وی مراسم گرامیداشت چهل و هفتهمین سالگرد روز زمین که توسط گروههای مقاومت در غزه برگزار شد، افزود: آزادی فقط از طریق وحدت سنگر و سلاح محقق می شود.

البطش ادامه داد: مراسم امسال در اوج حملات شدید صهیونیست ها به مردم فلسطین، تخریب، آوارگی و محاصره برگزار می شود؛ لذا به دشمن نسبت به خشم مردم انقلابی و مقاوم فلسطین هشدار می دهم.

وی نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی برای محو شهرهای تاریخی فلسطینی و یهودی سازی آن هشدار داد و عادی سازی و به رسمیت شناختن دشمن را خنجری به مردم فلسطین دانست.

البطش با گرامیداشت روز زمین گفت: دشمن صهيونيستي پس از اشغال فلسطين برای اجرای پروژه الحاق اراضی فلسطینی به خود و تثبیت موجوديت خود در منطقه، پروژه های شهرک سازی را شروع کرد.

وی نقش فلسطینیان ساکن مناطق اشغالی 1948 در حمایت از مسجد الاقصی در برابر یهودی سازی و مقاومت گروههای فلسطینی و صبر و تلاش اسرای فلسطینی به ویژه خضر عدنان از رهبران جنبش که در زندان های صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است را ستود .

پربیننده ترین خبرها