ورزشکاران کویتی در حمایت از فلسطین حاضر به مسابقه با حریفان صهیونیست نشدند

ورزشکاران کویتی در حمایت از فلسطین حاضر به مسابقه با حریفان صهیونیست نشدند
چهارشنبه 16 فروردين 1402 - 10:54

ورزشکاران کویتی در راستای حمایت از مساله فلسطین و مخالفت با سازش با رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه دادن با حریفان صهیونیست خود در مسابقات جهانی شمشیربازی نشدند.

العالم ـ آسیا

بنابر گزارش روزنامه الرای کویت، محمد الفضلی و احمد عوض، ۲ ورزشکار کویتی در حمایت از مساله فلسطین و در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از مسابقه دادن با رقبای صهیونیست خود انصراف دادند.

این ۲ ورزشکار کویتی پس از اینکه در گروهی قرار گرفتند که در آن دو ورزشکار صهیونیست حضور داشتند، از مسابقات جهانی شمشیر بازی که در بلغارستان در حال برگزاری است، انصراف دادند.

عبدالکریم الشملان، مدیرکل اتحادیه شمشیربازی کویت در این باره تاکید کرد: به منظور همبستگی با مردم فلسطین که صهیونیست های تروریست همچنان آن ها را زندانی و خانه هایشان را ویران می کنند، تصمیم گرفتیم از مسابقات انصراف دهیم.

همچنین احمد عوض ورزشکار کویتی در صفحه توییتر خود نوشت که به منظور مخالفت با رژیم صهیونیستی و همبستگی با مساله فلسطین این اقدام را اتخاذ کرده است.

براساس این گزارش، در مارس سال گذشته نیز عبدالرزاق البغلی ورزشکار کویتی برای مسابقه ندادن با نماینده رژیم صهیونیستی از مسابقات ورزش های آبی که در ابوظبی برگزار شده بود، انصراف داد.

به گزارش ایرنا، در ماه ژانویه نیز محمد العوضی تنیسور کویتی به همین دلیل از نیمه نهایی مسابقات تنیس در امارات انصراف داد.

همچنین جنان الشهاب، مهندس و مخترع کویتی نیز به دلایل مشابه از حضور نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰ انصراف داد.

پربیننده ترین خبرها