گزارش العالم از تظاهرات ضد "اسرائیلی " در لندن +فیلم

شنبه 19 فروردين 1402 - 12:39

فلسطینی های مقیم انگلیس و هواداران فلسطین در این کشور بنا به دعوت انجمن فلسطینی های بریتانیا و شماری از سازمان های طرفدار فلسطینان در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی مقابل سفارت این رژیم در لندن تجمع کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

رغد التکریتی، رئیس شورای انجمن اسلامی و عضو باشگاه زنان مسلمان اروپا به خبرنگار العالم گفت: "بار دیگر در ماه رمضان شاهد تجاوزات مکرر و روزافزون رژیم اسرائیل هستیم. ما امروز در مقابل سفارت این رژیم در شهر لندن جمع شده ایم تا به دولت انگلستان بگوییم دیگر چشم پوشی از این جنایات مداوم کافی است. شما نه تنها بر جنایات آنها سرپوش می گذارید بلکه در این اشغالگری شریک جرم هستید و این، ظلم به همه فلسطینی هاست. این توطئه و سرپوش گذاشتن بر این جنایات فقط به این خاطر که دوست اسرائیل هستید، کافی ست".

شرکت کنندگان در این تظاهرات بر همبستگی خود با فلسطینی ها و حمایت از اهالی قدس و مدافعان مسجد الاقصی تأکید کرده و مراتب خشم خود را از هتک حرمت این مسجد مقدس در روزهای پر فیض ماه مبارک رمضان و بازداشت نمازگزاران و حملات مستمر به آنها اعلام کردند.

انجمن فلسطینی ها اعلام کرد که این تجمع در اعتراض به تلاش های رژیم اشغالگر برای ایجاد تقسیمات زمانی در قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر گرامی اسلام و برای اعلام حمایت از ملت فلسطین صورت گرفته است.

دیوید هرلدون عضو شبکه "تلاش برای آگاهی بخشی درباره مسأله فلسطین" در انگلیس هم گفت: "کار بسیار ساده است. فلسطینی ها بسیار قدرتمند شده اند و ما می توانیم قوی باشیم من الان انها را در خیلی از کارهای مقاومت بسیار قوی می بینم".

پربیننده ترین خبرها