عضو برجسته کمیته های مقاومت مردمی فلسطین:

مقاومت خود را برای همه سناریوهای احتمالی جنگ آماده کرده است

شنبه 19 فروردين 1402 - 15:06

یکی از رهبران کمیته های مقاومت مردمی فلسطین گفت که با وجود آشفتگی رژیم صهیونیستی و پراکنده گویی سران آن درباره گسترش یا عدم گسترش دایره جنگ، مقاومت خود را برای همه سناریوهای احتمالی آماده کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

علی ششنیه ابو الحسن، از رهبران کمیته های مقاومت مردمی فلسطین، در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم با اشاره به آشفتگی و سردرگمی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد، صبر و ثبات و پایداری مقاومت، امتیازات بسیاری را برای آن در مقابله رژیم صهیونیستی به ارمغان آورده است به طوری که توانسته سراسر جبهه فلسطین را متحد کرده و همه مردم را حول مردم مقاومت گرد آورد.

وی خاطرنشان کرد که دشمن بر سر ابزارهای درگیری و جنگ دچار سردرگمی شده است و در رسانه های خود طوری تبلیغ می کند که انگار روزهای سختی در پیش است، اما مقاومت همچنان خود را برای همه سناریوهای احتمالی آماده کرده است.

این رهبر کمیته های مقاومت مردمی فلسطین تصریح کرد که کابینه افراطی رژیم صهیونیستی به شدت آشفته و سردرگم است و همین موضوع ضربه شدیدی به این رژیم وارد کرده است. وی افزود: مقاومت نقش واضح و مؤثری در نحوه اداره جنگ با این رژیم و ایجاد وحدت در میان همه گروه ها دارد.

ششنیه ابو الحسن خاطرنشان کرد که این مسأله رژیم صهیونیستی را به شدت به ستوه آورده و گیج کرده است به طوری که نتانیاهو گاهی می گوید باید دایره جنگ را گسترش داد در حالی که ارتش می گوید امکان توسعه دایره جنگ وجود ندارد. اما از طرف دیگر بن گویر و اطرافیانش حملات خود را به مقدسات اسلامی و مسجد الاقصی شدت داده است.

پربیننده ترین خبرها