خطاب به رجزخوانی های لیبرمن دربرابر پاسخ موشکی مقاومت

خطاب به رجزخوانی های لیبرمن دربرابر پاسخ موشکی مقاومت
شنبه 19 فروردين 1402 - 15:50

خبر: "پاسخ اسرائیل یک شوخی مضحک بود و بازدارندگی مقابل سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به طور کامل از بین رفت" این بخشی از اظهارات آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در انتقاد از پاسخ این رژیم به حملات موشکی غزه و لبنان به اراضی اشغالی است.

تحلیل

-بدیهی است که صهیونیست‌های تندرو و نژادپرستی مانند لیبرمن وقتی پست رسمی ندارند و عضو کابینه نیستند از ضعف و ناتوانی کابینه تل‌آویو در رویارویی با مقاومت انتقاد می‌کنند تا خودشان را به عنوان تنها حامی و ضامن امنیت این رژیم و شهرک‌نشینان معرفی کنند.

-لیبرمن به خوبی می‌داند که اگر عضو کابینه بود بیشتر از آنچه که نتانیاهو انجام داده، انجام نمی‌داد. زیرا حد و حدود قدرت رژیم صهیونیستی این اندازه است؛ این حد و حدود را مقاومت با خون رزمندگانش ترسیم کرده و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از آن عدول کند چه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر آن باشد و یا آویگدور لیبرمن.

- شوخی مضحک، تلاش لیبرمن برای پیشی گرفتن از نتانیاهو، بن گویر و اسموتریچ در قتل، تروریسم، افراط‌گرایی و نژادپرستی است. کابینه فعلی رژیم صهیونیستی تندروترین، تروریست‌ترین و جنایتکارترین کابینه در تاریخ این رژیم خوانده می‌شود.

-لیبرمن بایستی مانند رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کند که این رژیم سال‌هاست قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است و از درون در حال تحلیل رفتن و نابود شدن است و رهبران آن، که زمانی خود را به عنوان یک "نیروی تسلیم‌ناپذیر" معرفی می‌کردند و آمده بودند که برای همیشه بمانند، با یکدیگر بر سر اینکه چه کسی تاریخ فروپاشی رژیم را به طور کامل و دقیق تعیین کند، در حال رقابت هستند.

پربیننده ترین خبرها