گزارش العالم از سفره افطاری هزار متری عراقی های مقیم تهران برای روزه داران ایرانی+ فیلم

شنبه 19 فروردين 1402 - 15:56

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی، کریم اهل بیت، سفره افطاری به طول هزار متر در محله دولت آباد واقع در جنوب تهران گسترده شد.

العالم - ایران

محله دولت آباد تهران شاهد مراسم جشن و سروری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام بود و به همین مناسبت با برپایی سفره افطاری به طول هزار متر در خیابان قدس، عراقی های مقیم این محله پذیرای شمار زیادی از روزه داران ایرانی و عراقی بودند که نشان دهنده احساس مودت و دوستی بین دو ملت بود.

یکی از حاضران در این مراسم گفت: این سفره به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام با مشارکت همه هیئت های حسینی در محله دولت آباد در خیابان قدس گسترده شده است و امیدواریم که خداوند توفیق برگزاری چنین مراسمی را هر سال نصیب ما کند.

محله دولت آباد در جنوب تهران، محل اسکان عراقی هایی است که از وطن خود دور مانده اند اما فرهنگ و هویت خود از جمله گشاده دستی و بخشندگی را فراموش نکرده اند و این چنین سفره ای را گسترده و همه روزه داران را به این مراسم افطاری دعوت کرده اند.

یکی از بانیان این مراسم گفت: "همه کسانی که در مراسم زیارت اربعین شرکت کرده اند، لطف و سخاوت عراقی ها را از نزدیک دیده اند و این سفره تنها نمونه کوچکی از کرم و سخاوت آنها است".

پربیننده ترین خبرها