کاربران فلسطینی محافظ مسجد الاقصی: «ما در بیت المقدس افطار می کنیم»

کاربران فلسطینی محافظ مسجد الاقصی: «ما در بیت المقدس افطار می کنیم»
جمعه 4 فروردين 1402 - 16:47

فعالان فلسطینی در سایت‌های مختلف در فضای مجازی برای شرکت گسترده در پویش «افطاری در مسجد الاقصی» در ماه مبارک رمضان هشتگ «در بیت‌المقدس افطار می‌کنیم» را ترند کردند؛ این اقدام به منظور مقابله با نقشه صهیونیست‌ها برای یهودی‌سازی قدس اشغالی صورت می گیرد.

العالم - فلسطین اشغالی

مسجد الاقصی در ماه رمضان، در معرض حملات نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی و هجوم شهرک نشینان صهیونیست تندرو قرار دارد.

گروه‌های افراطی خواهان دو برابر شدن تعداد صهیونیست ها برای هجوم گسترده به مسجد الاقصی شده اند.

ناظران فلسطینی به دلیل تشدید حملات تجاوزکارانه اشغالگران و شهرک نشینان و تلاش آنها برای تحمیل طرح های یهودی سازی در سرتاسر شهر قدس اشغالی، هشدار می دهند.

مسجد الاقصی شاهد هجوم شهرک نشینان تحت حمایت پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی است که برای کنترل کامل بر مسجد و تقسیم زمانی و مکانی آن تلاش می کنند.

از این رو هشتگ «روزه خود را در بیت المقدس افطار می کنیم» در شبکه های اجتماعی منتشر شده است تا از مردم بخواهد برای افطار در مسجدالاقصی هر روز ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی حضور یابند و برای مقابله با نقشه صهیونیستی اقدام کنند.

فلسطینی ها تمایل زیادی به حضور در مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان برای اقامه نمازهای واجب و همچنین برای افطار دارند که در طول سالیان متمادی این آداب نسل به نسل منتقل شده است.

1مادر شهید ابراهیم النابلسی، از رهبران گردان های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش آزادیبخش ملی فلسطین (فتح) نیز در این پویش مشارکت دارد:

2«طقاطقة» اسیر تازه آزاد شده اهل بیت لحم نیز در این کارزار شرکت دارد:

4

5

پربیننده ترین خبرها