اعلام حمایت مردم کویت و بحرین از ملت فلسطین

اعلام حمایت مردم کویت و بحرین از ملت فلسطین
يکشنبه 20 فروردين 1402 - 00:13

مردم کویت و بحرین با برگزاری تجمع و تظاهرات، همبستگی خود با ملت فلسطین و حمایت از مسجدالأقصی را اعلام کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

شهروندان بحرین روز شنبه تظاهراتی به نشانه همبستگی با مسجدالأقصی و ملت فلسطین در شهرک البسیتین برگزار کردند.

بنابر گزارش وبگاه «مرأة البحرین»، تظاهرات‌کنندگان پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها عبارت‌هایی در حمایت از آرمان فلسطین نوشته شده بود.

همچنین «جمعیة مناصرة فلسطین» تجمعی با عنوان «لبیک أقصانا» به نشانه حمایت از ملت فلسطین و مسجدالأقصی برگزار کرد و شهروندان بحرینی با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین در این تجمع شرکت کردند.

ده‌ها نفر از شهروندان کویتی هم با برگزاری تجمعی در پایتخت این کشور، مخالفت خود با تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مسجدالأقصی را اعلام کردند.

ده‌ها شهروند کویتی شنبه با برگزاری تجمعی در پایتخت این کشور بر مخالفت با تجاوزات نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان علیه مسجدالأقصی تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات شعارهایی در محکومیت تجاوزات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین سر دادند.

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، وزارت خارجه کویت نیز روز جمعه در بیانیه‌ای تجاوزات مستمر نظامیان صهیونیست علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه کویت آمده است که رژیم صهیونیستی مسئول کامل تشدید تنش‌های خطرناک در منطقه در نتیجه یورش‌های نظامیان صهیونیست به مسجدالأقصی و ضرب و شتم نمازگزاران است.

نظامیان صهیونیست طی چند روز اخیر با یورش به مسجدالأقصی نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان فلسطینی در این مسجد را هدف ضرب و شتم قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها