عضو برجسته جهاد اسلامی درگفتگو با العالم اعلام کرد:

شکست طرح آمریکایی ـ صهیونیستی برای تربیت نسل جدید فلسطینیان مخالف مقاومت

پنج‌شنبه 24 فروردين 1402 - 15:07

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی گفت که طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تربیت نسل جدیدی از فلسطینی هایی که اشغالگری را پذیرفته و با مقاومت بجنگند، شکست خورده است.

العالم - فلسطین اشغالی

هیثم ابوالغزلان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه العالم تصریح کرد که اصرار فلسطینی ها برای نشان دادن پایبندی به مقاومت ثابت می کند که تمام تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی طرفهای داخلی برای تربیت نسل جدیدی از فلسطینی هایی که پذیرای "اسرائیل" و مخالف مقاومت و دشمن رزمندگان مقاومت باشند و آنها را "تروریست" تلقی کنند، شکست خورده است.

وی خاطرنشان کرد، نسل مقاومت که با فرمانده شهید 23 ساله، جمیل العموری و دیگر شهدای بزرگ شروع شده است ثابت کرده است که مقاومت همچنان ادامه می یابد و با حمایت های مردمی قدرت خواهد گرفت و رژیم اشغالگر از صفحه روزگار محو خواهد شد.

ابوالغزلان افزود: کرانه باختری از اهمیت بسیاری برای رژیم صهیونیستی برخوردار است و رشد مقاومت در این منطقه به معنای رشد مقاومت در قلب این رژیم است.

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر ظرف چند ماه گذشته متحمل خسارات و تلفات انسانی سنگینی شده است و با اینکه خود مدعی است که این خسارات و تلفات از 20 کشته و 130 مجروح فراتر نمی رود اما همین امار و ارقام هم برای این رژیم به شدت سنگین است چرا که این رژیم در اغلب جنگ های خود، متحمل چنین خسارتی نشده است.

ابوالغزلان خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی تصور می کرد محور مقاومت، فروکش کرده است اما امروز دریافته است که این معادله در هم شکسته و قواعد درگیری جدیدی شکل گرفته است.

پربیننده ترین خبرها