الحوثی: تلاش‌ برای بازگرداندن تمام اسرا ادامه دارد

الحوثی: تلاش‌ برای بازگرداندن تمام اسرا ادامه دارد
شنبه 26 فروردين 1402 - 00:52

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تشکر و قدردانی از مردم این کشور برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، با اشاره به آزادی شماری از اسرای یمنی، تأکید کرد که اقدامات برای آزادی تمام اسرا ادامه خواهد داشت.

العالم - یمن

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، شامگاه جمعه، در بیست و یکمین سخنرانی خود به مناسبت ماه مبارک رمضان از مردم یمن برای مشارکت در روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شبکه «المسیره»، رهبر انصارالله گفت: «از ملت عزیز یمن بابت حضور گسترده آن‌ها در روز جهانی قدس که بیانگر ثبات موضع آن‌ها است، تشکر می‌کنیم.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش اضافه کرد: «خداوند را برای انتقال گروهی از اسرا حمد و سپاس می‌گوییم و شکر می‌کنیم، امیدواریم که فرایند تبادل اسرا ادامه پیدا کند. به برادران اسیر آزادشده و خانواده‌هایشان تبریک می‌گوییم. به مابقی اسرا نیز می‌گوییم که اقدامات برای تکمیل فرایند تبادل تا زمان آزادی تمام اسیران ادامه دارد.»

رسانه‌های یمنی، امروز، از ورود اولین هواپیمای حامل ۱۲۵ اسیر یمنی آزاد شده از عدن به فرودگاه صنعاء خبر دادند. منابع یمنی گزارش دادند که روند مبادله اسرا سه روز به طول خواهد انجامید.

به دنبال فرود هواپیمای اسرای یمنی، تیم پزشکی برای انجام معاینات وارد هواپیما شد. مسئولان دولت صنعاء و مردم استان‌های آزادشده این کشور نیز برای استقبال از اسرا در فرودگاه مراسم استقبالی ترتیب دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها