گزارش خبرنگار العالم از راه پیمایی مردم یمن در روز جهانی قدس

جمعه 25 فروردين 1402 - 19:41

خبرنگار العالم از صنعا، پایتخت یمن، از برگزاری  راهپیمایی های  گسترده به مناسبت روز قدس در یمن خبر داد و گفت که این راه پیمایی ها بنا به دعوت کمیته های سازماندهی، دولت نجات ملی و عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در 14 استان یمن برگزار شد.

العالم یمن

"علی الذهب" خبرنگارالعالم خاطرنشان کرد: این راهپیمایی ها شاهد حضور گسترده مردمی در روز جهانی قدس بوده و مردم پس از اقامه نماز جمعه به میادین حاضر شدند که بیانگر تعامل مردمی با روز جهانی قدس است.

تظاهرکنندگان پرچم های فلسطین و یمن و بنرهایی با شعارهایی در محکومیت اشغالگری رژیم اسرائیل دردست داشتند.

به گزارش خبرنگار العالم ، شرکت کنندگان در راه پیمایی های گسترده در مناطق مختلف یمن نیز مانند مردم دیگر کشورهای عربی و اسلامی ، شعار «کرانه باختری سپر قدس» و"پیروزی قدس اشغالی در روز جهانی آن " و تجدید میثاق با ملت فلسطین در رویارویی با دشمن صهیونیستی و مقابله با جنایات این رژیم و توطئه های علیه مقدسات اسلامی و مسلمانان را سر دادند.

این مراسم با توجه به جنایات و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین و تلاش برای یهودی سازی مسجد الاقصی و تاکید بر وحدت عرصه های مقاومت و آمادگی برای دفاع از مقدسات اسلامی واینکه فلسطین مسئله محوری ملت است،برگزار شد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از مردم این کشور خواست در روز جهانی قدس حضور گسترده داشته باشند و تاکید کرد مردم یمن امروز بر آمادگی خود برای هرگونه نبرد قاطع با دشمن رو به زوال صهیونیستی تاکید

خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها