15 عملیات مقاومت طی 24 ساعت در کرانه باختری و قدس

15 عملیات مقاومت طی 24 ساعت در کرانه باختری و قدس
شنبه 2 ارديبهشت 1402 - 08:48

منابع فلسطینی از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی 24 ساعت اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین موسوم به "معطی"، امروز- شنبه- طی گزارشی اعلام کرد که طی 24 ساعت اخیر، 15 عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی را رصد کرده که مهم‌ترین آنها 7 عملیات تیراندازی، انفجار یک بمب جاسازی‌شده و درگیری در 7 نقطه است.

مبارزان فلسطینی همچنین به سوی نیروهای اشغالگر در "ابودیس" در قدس اشغالی تیراندازی کرده و درگیری‌هایی میان آنها و نیروهای اشغالگر به وقوع پیوست.

شهر رام‌الله نیز شاهد عملیات تیراندازی در "عاروره" بود و گزارش‌ها از وقوع درگیری میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان در عاروره، "عبوین" و "کفرمالک" حکایت دارد.

مبارزان فلسطینی همچنین به سمت نیروهای اشغالگر در نزدیکی "شاکید" و "کفردان" در جنین و در "اردوگاه نور شمس" در طولکرم و نیز ایست بازرسی در "زعتره" در نابلس تیراندازی کردند.

درگیری‌هایی نیز میان نیروهای اسرائیلی و فلسطینیان در اردوگاه "نور شمس" و در "بیتا" و "جبل العرمه" در نابلس به‌وقوع پیوست. یک مورد تیراندازی به سمت نظامیان اشغالگر در جبل العرمه نیز گزارش شده است.

پربیننده ترین خبرها