لغو سخنرانی نتانیاهو در تل‌آویو از ترس اعتراضات

لغو سخنرانی نتانیاهو در تل‌آویو از ترس اعتراضات
يکشنبه 3 ارديبهشت 1402 - 13:51

دفتر بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس «فدراسیون یهودیان» که قرار بود در تل‌آویو انجام گیرد، لغو شد.

العالم - فلسطین اشغالی

در شرایطی که اعتراضات علیه کابینه بنیامین نتانیاهو همچنان خبرساز است، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شده سخنرانی امروز خود در تل آویو را لغو کند.

منابع رسانه‌ای از فلسطین اشغالی گزارش دادند که دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از لغو سخنرانی از قبل برنامه ریزی شده او در شهر تل آویو خبر داده است.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، سخنرانی نتانیاهو در کنفرانس «فدراسیون یهودیان» که قرار بود در تل‌آویو انجام گیرد، لغو شد.

طبق این گزارش، دلیل لغو سخنرانی نتانیاهو تهدید معترضان صهیونیست برای قطع سخنرانی نخست وزیر بوده است؛ معترضانی که مخالف طرح او برای اصلاح ساختار قضایی رژیم صهیونیستی هستند.

لغو سخنرانی نتانیاهو در شرایطی اعلام شده که ساکنان فلسطین اشغالی روز شنبه (دیروز) برای شانزدهمین هفته متوالی در شهرهای مختلف علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند. تصاویر منتشر شده از تل‌آویو نشان می‌داد که ده‌ها هزار نفر در تظاهرات امروز مشارکت داشته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که دست کم 380 هزار نفر در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی در تظاهرات روز شنبه علیه نتانیاهو مشارکت کردند.

پربیننده ترین خبرها