سخنگوی گردان های مجاهدین: در قبال ترور فرماندهان سکوت نمی کنیم

سخنگوی گردان های مجاهدین: در قبال ترور فرماندهان سکوت نمی کنیم
يکشنبه 3 ارديبهشت 1402 - 21:01

سخنگوی گردان های مجاهدین شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین گفت: در قبال سیاست ترور فرماندهان مقاومت سکوت نمی کنیم و دشمن هزینه سنگینی خواهد پرداخت.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جنبش مجاهدین فلسطین، ابوبلال روز یکشنبه افزود: تهدید دشمن درباره از سرگیری سیاست ترور فرماندهان مقاومت، تلاشی ناکام برای ترمیم ابهت و وجهه درهم شکسته رژیم صهیونیستی است.

وی نسبت به پیامدها و هزینه ترور فرماندهان گروه های مقاومت برای رژیم صهیونیستی هشدار داد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که پس از شکست‌های میدانی اخیر ارتش رژیم صهیونیستی چند نظامی سابق این رژیم خواستار ترور نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به عنوان «استراتژیست ارشد» این جنبش شده‌اند.

چند ژنرال و افسر سابق ارتش رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم درخواست کرده‌اند که «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را ترور کند.

«ایتان دانگوت» ژنرال بازنشسته صهیونیست معتقد است که صالح العاروری خطرناک ترین فرد از نظر صهیونیست‌ها است.

«میکا کوبی» از افسران سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) که مدتی تحرکات این رهبر مقاومت فلسطین را زیر نظر داشته است در این باره گفت: العاروری باید اولین هدف ترور باشد.

همچنین نتایج یک تحقیق که در آن به زندگی نامه صالح العاروری پرداخته شده است، وی یک "استراتژیست ارشد" توصیف شده است.

درخواست‌ها برای ترور فرماندهان مقاومت فلسطین واکنش نتانیاهو را به همراه داشته است.

برپایه این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وزرای کابینه‌اش و در رأس آنها «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم خواسته‌ است که صحبتی درباره ترور فلسطینی ها به زبان نیاورند.

رژیم صهیونیستی که اخیرا از عملیات‌های موشکی مقاومت فلسطین به ستوه آمده و توان دفع این حملات را ندارد، بار دیگر سیاست ترور را در دستور کار خود قرار داده و تهدید به ترور رهبران مقاومت فلسطین در نوار غزه می‌کند.

به گزارش ایرنا، پیشتر نیز «آوی دیختر» وزیر کشاورزی کابینه تندرو رژیم صهیونیستی و رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم اشغالگر (شاباک) در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود که «یحیی السنوار» رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه یکی از اهداف عملیات تروری که ممکن است رژیم اسرائیل آن را اجرا کند.

در همین راستا، منابع صهیونیست نیز اعلام کرده بودند که نام دومی نیز در فهرست ترور اسرائیلی‌ها ذکر شده است و این شخص «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است؛ زیرا وی از یکسو، طرح چندین حمله را ریخته است که صهیونیست‌ها را به درد آورده است و از سوی دیگر روابط قوی با حزب‌الله لبنان دارد.

پربیننده ترین خبرها