وصیت نامه شهید خضر عدنان

وصیت نامه شهید خضر عدنان
سه شنبه 12 ارديبهشت 1402 - 11:34

"اسراء البحیصی" خبرنگار شبکه العالم از وصیت نامه ای که شهید خضر عدنان اسیر و مبارز فلسطینی قبل از شهادتش تنظیم کرده است ، خبر داد.

العالم - فلسطين

وصیت نامه ای که شهيد شيخ خضر عدنان خطاب به همسر، فرزندان و همه مردم مظلوم فلسطین نوشته است ، به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحيم

"الذين آمنوا لا خوف عليهم ولا هم يحزنون"، "ولن يجعل الله للكافرين على المؤمنين سبيلا"، "وحق علينا نصر المؤمنين".

خداوند را شاکرم که به من توفیق داد تا برای آزادی دست به اعتصاب غذا بزنم، الحمدلله بر نعمتهای بی شمارش و درود و سلام بر حضرت محمد (ص) سید و سرور همه ما.

این وصیت نامه را در حالی برای شما می نویسم که گوشت و استخوانهایم آب شده، دیگر توانی در بدن ندارم . وصیت نامه خود را خطاب به خانواده ، فرزندان، همسر و هموطنان خود می نویسم.

از همسر و فرزندانم می خواهم خدا ترس باشند و به ریسمان محکم او بچسبند، به جای دیگران به فضل او امیدوار باشند، همیشه راست بگویند، پیوند خویشاوندی برقرار کنند، نماز را به جای آورده و زکات دهند ، و حرمت‌های خدا را حفظ کنند و بدانند که بهترین خانه‌ها در فلسطین خانه‌های شهدا و اسیران و مجروحان و صالحان است.

شما را به عموها ،دایی ها ، اقوام و همسایه ها و هر کس که بر ما حقی دارد ، توصیه می کنم، که حقی از نظر اخلاقی و مادی بر من باقی نماند ، زیرا بیش از همه به رحمت خداوند نیاز دارم. اگر شهید شدم ، اجازه ندهید اشغالگران جنازه مرا تشریح کنند و بر روی سنگ قبرم بنویسید : خضر عدنان بنده فقیر و نیازمند به دعاهای شما و پدر و مادرش . دوست دارم قبرم ساده باشد. از خداوند برای من آمرزش و رحمت و وسعت قبر بخواهید و بخواهید که قبرهای ما باغی از باغهای بهشت باشد ، نه گودالی از حفره های آتش ..و نیز بخواهید که همه اعمال ما خالص برای خدا باشد.

ای ملت آزاده ، این وصیت نامه را با عشق و محبت برایتان می نویسم ، من به رحمت خدای متعال و نصرت و قدرت او توکل دارم و این زمین خداوند و ماست و خداوند وعده داده که در برابر اقدامات و ستم و گمراهی اشغالگران ناامید نباشید زیرا پیروزی و وعده خدا نزدیک است.

درود بر سروران ما، خانواده های شهدا و اسرا و درود بر همه آزادگان و انقلابیون

امید که با دعای شما خداوند من را به عنوان یک شهید مومن و خالص بپذیرد

دوستدار شما خضر عدنان - بیمارستان الرمله

پربیننده ترین خبرها