پیام اتاق مشترک گروه های مقاومت به رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت خضر عدنان

پیام اتاق مشترک گروه های مقاومت به رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت خضر عدنان
چهارشنبه 13 ارديبهشت 1402 - 13:58

پس از شهادت شیخ خضر عدنان اسیر مشهور فلسطینی که در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود از سوی رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا بوده، اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطینی به عنوان اولین پاسخ به شهادت وی، شهرک های اطراف نوار غزه را هدف قرار داد.

العالم _ نظرکده

رهبران فلسطینی تأکید می‌کنند که شهید خضر عدنان از سال 2005 تا 2023 مبارزه خود را با اشغالگری اسرائیل آغاز کرد که بیش از شش بار به دستگیری و رویارویی او با اشغالگران منجر شد. به سبب همین مبارزات، اشغالگران از او می ترسیدند زیرا او همگان را به مبارزه با دشمن صهیونیستی و جهاد و استفاده از سلاح ضد آن دعوت می کرد.

رهبران فلسطینی از فلسطینیان دعوت کرده اند که به منظور انتقام خون شهید شیخ خضر عدنان در یک جبهه ملی متحد شوند و با اشغالگران مبارزه کنند.

در همین حال برخی از رهبران فلسطینی هم به رژیم اشغالگر اسرائیل هشدار دادند که مرحله پس از جنایت ترور شهید عدنان که با توجهی پزشکی در اسارت صورت گرفت، مانند مرحله پیش از آن نخواهد بود.

آنها تاکید کردند که پاسخ گروه های مقاومت به ترور شیخ عدنان و به قتل رساندن او در کمال خونسردی، بهای سنگین به دشمن صهیونیستی تحمیل خواهد کرد.

هم زمان طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با بیان این که به دنبال شهادت خضر عدنان، مقاومت معادله مهمی را برای درگیری با دشمن تحمیل کرد، اظهار داشت که شهید شیخ خضر عدنان با شهادت خود پیروزی بزرگی را ثبت کرد که بر کارنامه مبارزات مردم فلسطین افزوده می شود.

وی افزود مقاومت در اولین پاسخ خود تأکید کرد که رژیم اشغالگر بهای سیاست مبتنی بر جنایت خود را خواهد پرداخت و جنایت کشتن شیخ عدنان بدون پاسخ مقاومت فلسطین نخواهد ماند، پاسخی که به صورت یکپارچه و ملی از اتاق مشترک داده شد.

طارق سلمی گفت مقاومت همچنین به دشمن صهیونیستی تاکید کرد که اسرای فلسطینی در این نبرد تنها نیستند بلکه پشت سر آنها مقاومت و توده های مردم فلسطینی هستند که راه مقاومت را برگزیده اند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت در کمین دشمن است و پس از شهادت خضر عدنان معادله مهمی را برای درگیری با دشمن تحمیل کرد یعنی بمباران در برابر بمباران و حمله در برابر حمله و این معادله متوقف نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها