خشم كاربران شبکه های اجتماعی در پی اعلام شهادت «شیخ عدنان»

پنج‌شنبه 14 ارديبهشت 1402 - 14:36

اعلام خبر شهادت «شیخ خضر عدنان» از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در زندان رژیم صهیونیستی خشم کاربران را در شبکه های اجتماعی در جهان عرب برانگیخته است.

العالم - هشتگ

درپی شهادت شیخ خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی، کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی چند هشتگ خشم خود را از این جنایت جدید صهیونیستها ابراز داشته و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

#الشهيد_خضر_عدنان، #خضر_عدنان_شهيدا و#شيخ_الكرامة از جمله هشتگ هایی بود که در پی شهادت شیخ عدنان در شبکه های اجتماعی راه اندازی شد و کاربران با خانواده این شهید ابراز همدردی و بر لزوم پاسخ مقاومت فلسطین به این جنایت تاکید کردند.

«عبدالله الشریف» از کاربران شبکه های اجتماعی سخنان «رنده موسی» همسر شیخ عدنان را باز نشر داد و نوشت: شیخ عدنان از خود 9 فرزند به یادگار گذاشت. چهره آنها را به خوبی در حافظه بسپارید. به خدا قسم ما آنها را فقط با عزت و کرامت پرورش داده ایم و اشغالگران باید منتظر مبارزه آنها فراتر از شیخ عدنان باشند. ما تسیلت نمی پذیریم تا اینکه فرزندانمان بزرگ شوند و انتقام خون این شهید را بگیرند.

اما «احمد عبدالعزیز الرنتیسی» دیگر کاربر عرب در توییت خود نوشت: به خدا قلبم غصه دارد. رحمت های خداوند برای فرمانده شهید خضر عدنان پیوسته می رسند و از خداوند متعال می خواهیم که او را در بهشت برین قرین رحمت کند.

حساب کاربری «الارشیف الفلسطینی» نیز درباره شهادت شیخ عدنان نوشت: شیخ خضر عدنان قهرمان نبرد کرامت علیه اشغالگری، ژانویه سال 2022 میلادی در تظاهرات همبستگی با شهید هشام ابوهواش که اعتصاب غذا کرده بود، در همبستگی با سایر اسیران فلسطینی فریاد زد که "کرامت و عزمت ما قابل خرید و فروش نیست".

پربیننده ترین خبرها