پلیس: 8 نفر در تیراندازی در مرکز خرید تگزاس کشته شدند؛ فرد مسلح نیز کشته شد

پلیس: 8 نفر در تیراندازی در مرکز خرید تگزاس کشته شدند؛ فرد مسلح نیز کشته شد
يکشنبه 17 ارديبهشت 1402 - 08:02

یک مرد مسلح در تیراندازی در یک مرکز خرید در منطقه دالاس، هشت نفر را کشت و هفت نفر را زخمی کرد که حال سه نفر از آنها وخیم است. او سپس توسط یک افسر پلیس که در منطقه حضور داشت، هدف قرار گرفت.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه خبری العالم به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات گفتند یک مرد مسلح در تیراندازی در یک مرکز خرید در منطقه دالاس تگزاس، هشت نفر را کشت و هفت نفر را زخمی کرد که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است. وی سپس توسط یک افسر پلیس که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت، هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

مقامات بلافاصله جزئیاتی در مورد قربانیان ارائه نکردند، اما شاهدان از مشاهده کودکان در میان آنها خبر دادند. برخی گفتند همچنین به نظر‌می‌رسید یک افسر پلیس و یک نگهبان امنیتی مرکز خرید بیهوش روی زمین افتاده بودند.

این آخرین مورد از سریال تیراندازی‌ها در آمریکا محسوب می‌شود. این حادثه صدها خریدار را وحشت‌زده فراری داد.

یک ویدیو که در فضای مجازی منتشر شد نشان می‌دهد مردی مسلح از یک وسیله نقلیه خارج از مرکز خرید بیرون می‌آید و بلافاصله شروع به تیراندازی به سوی مردم در پیاده‌رو می‌کند. در حین حرکت خودروی ضبط‌کننده ویدئو، صدای بیش از ده‌ها گلوله شنیده می‌شود.

جاناتان بوید، رئیس آتش‌نشانی منطقه آلن گفت هفت نفر از جمله تیرانداز در محل کشته شدند. 9 قربانی به بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند اما دو نفر از آنها جان باختند.

بوید افزود وضعیت سه نفر از قربانیان عصر شنبه - به وقت محلی - وخیم است و وضعیت چهار نفر از آنها پایدار گزارش شده است.

اداره پلیس در فیس‌بوک نوشت یک افسر پلیس آلن در منطقه حضور داشت که در ساعت 3:36 بعد از ظهر - به وقت محلی - صدای تیراندازی را شنید. افسر با فرد مظنون درگیر شد و تهدید را خنثی کرد. او سپس با پرسنل اورژانس تماس گرفت.

طبق تجزیه و تحلیل داده های AP/USA Today، قتل‌های دسته‌جمعی و مسلحانه امسال با فراوانی خیره کننده‌ای در ایالات متحده اتفاق می‌افتد: به طور متوسط حدود یک مورد در هفته.

کاخ سفید نیز گفت رئیس‌جمهور بایدن در جریان تیراندازی قرار گرفته و دولت از مقامات محلی حمایت کرده است. فرماندار جمهوری‌خواه تگزاس، گِرِگ ابوت، که قوانین کاهش محدودیت‌های اسلحه گرم را پس از تیراندازی‌های دسته‌جمعی گذشته امضا کرده است، این رخداد را یک «تراژدی غیرقابل توصیف» خواند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها