شهادت دو فلسطینی دیگر در تازه ترین تجاوز صهیونیست ها

سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 - 20:18

دو فلسطینی سه‌شنبه شب در شرق خان یونس، بر اثر حمله ارتش صهیونیست به یک خودرو در خان یونس در جنوب باریکه غزه به شهادت رسیدند.

العالم- فلسطين

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند که پیکر دو شهید پس از بمباران یک خودروی غیرنظامی در شرق القراره در شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه شناسایی شد.

برخی رسانه های اسرائیلی اعلام کردند: بمباران خان، یونس خالد الفرا، فرمانده یگان موشکی گردان های قدس جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار داد

این بمباران بامداد سه شنبه و رهبران و پایگاههای جنبش «جهاد اسلامی» را هدف قرار دادند، که منجر به شهادت 13 نفر، از جمله عده ای کودک شد.

شهدای حملات رژیم اشغالگر به غزه عبارتند از: جهاد غنام (62 ساله)،و همسرش وفا شدید غنام، خلیل البهتینی (44 ساله)، هاجر البهتینی دختر بچه ، لیلا مجدی مصطفی البهتینی و طارق عزالدین اسیر آزاد شده اهل شهر عرابه در جنوب جنین و دو فرزندش علی عزالدین و میار عزالدین، دکتر جمال صابر محمد خصوان و پسرش یوسف و همسرش مرفت صالح محمد خصوان، دانیه علا عطا عدس و ایمان علا عطا عدس، و چند رهبر جهاد و خانواده های آنها و همسایگان آنها که شامل زنان و کودکان هستند.

ارتش رژیم اشغالگر تجاوزات و ترورهای خود در غزه را به زبان عربی "پیکان محافظ" نامید، در حالی که در زبان عبری آن را "سپر و تیر" می نامد که شاید نشان دهنده تمایل این رژیم برای تجاوز به باریکه غزه باشد که شاید از آخرین حمله اش طولانی تر باشد.

پربیننده ترین خبرها