گزارش خبرنگار شبکه العالم از آخرین تحولات در غزه/ شلیک موشک های دوربرد براق 85 در دستور کار نیروهای مقاومت

پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1402 - 19:01

خبرنگار شبکه خبری العالم از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه دریایی گروهان های قدس در مرکز نوار غزه به ویژه در غرب اردوگاه النصیرات و دانشگاه منطقه تل‌الهوی در محله الزیتون خبر داد.

العالمفلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار العالم گفت که رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی را هدف قرار داد اما مقاومت فلسطین به شلیک گلوله‌های خمپاره به پایگاه الصوفه در شرق رفح ادامه می دهد.

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه پاسخ به شهادت علی غالی فرمانده یگان موشکی هنوز آغاز نشده است، گفت که برای اولین بار از موشک های دوربرد براق 85 در ساعت های آتی علیه دشمن استفاده خواهد شد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که هواپیماهای صهیونیستی زمین های کشاورزی در شرق بیت لاهیا، بیت حانون و جبالیا در شمال نوار غزه، یک موقعیت در شرق استان رفح و یک زمین خالی در شرق استان خانیونس را هدف قرار دادند که منجر به خسارات مادی شد اما تلفات انسانی نداشته است.

منابع پزشکی نیز گفتند تاکنون 28 فلسطینی در جنگ اخیر به شهادت رسیدند که 6 نفر از آنان کودک و 3 نفر زن بودند و تعداد مجروحان نیز 76 نفر است که 21 نفر از آنان کودک و 8 نفر زن بودند و 14 خانه نیز منهدم شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها