شلیک 803 راکت از غزه به سرزمین‌های اشغالی/ ارتش اشغالگران: کمتر از یک چهارم موشک‌های فلسطین، رهگیری شده است

شلیک 803 راکت از غزه به سرزمین‌های اشغالی/ ارتش اشغالگران: کمتر از یک چهارم موشک‌های فلسطین، رهگیری شده است
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1402 - 22:55

ارتش رژیم موقت صهیونیستی اذعان کرد که از آغاز عملیات «انتقام آزادگان»، ۸۰۳ راکت به سمت شهرکهای اسرائیلی شلیک شده که گنبد آهنین موفق نشده است ۶۲۰ راکت را رهگیری کند.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز سه‌شنبه اذعان کرد که سامانه پدافندی این رژیم موسوم به گنبد آهنین، فقط موفق به رهگیری تعداد کمی از موشکهای مقاومت فلسطین می‌شود.

شبکه خبری الجزیره به نقل از ارتش صهیونیستی گزارش داد، سامانه پدافندی گنبد آهنین موفق نشده است ۷۷ درصد از موشکهای مقاومت فلسطین را دفع کند. ارتش صهیونیست خبر داد که از آغاز عملیات «انتقام آزادگان» تا به امروز، ۸۰۳ راکت به سمت شهرکهای اسرائیلی شلیک شده که گنبد آهنین موفق نشده است ۶۲۰ راکت را رهگیری کند.

این در حالی است که شلیک راکتهای مقاومت به تل آویو و سایر شهرهای و شهرکهای صهیونیستی واقع در اطراف نوار غزه همچنان ادامه دارد. در حال حاضر، شهرک صهیونیستی «سدیروت» هم پس از اصابت موشک، دچار آتش‌سوزی شده است.

در سومین روز از تجاوز رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، گروههای مقاومت فلسطین با حملات گسترده راکتی و موشکی که حتی به تل‌آویو هم رسیده است، یک صهیونیست را به هلاکت رساندند و این حملات همچنان ادامه دارد.

ابوحمزه سخنگوی گردان های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که پاسخ گروههای مقاومت به تجاوزات صهیونیستها آغاز شده است و هچنان با شلیک راکت، ادامه دارد.

وی ادامه داد: خردسالترین مردان ما در مقاومت، میلیونهای متجاوز را نگه می‌دارند و آنان را مانند موش، به پناهگاهها سوق می‌دهند. ما برای مقابله با تجاوز، مصمم هستیم و بار دیگر تأکید داریم که سیاست ترور، شکست خورده است.

این مقام جهاد اسلامی به دشمن صهیونیستی هشدار داد: ما حاضر هستیم که به هر قیمتی، دامنه آتش را بیشتر و بیشتر کنیم. مقاومت با نوع پاسخ خود، تمامی پیش‌بینی صهیونیستها را بر هم زد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد.

همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی در بامداد پنجشنبه و ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۸ نفر به شهادت رسیده‌اند.

پربیننده ترین خبرها