گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با هنیه/ ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با هنیه/ ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین
جمعه 22 ارديبهشت 1402 - 20:36

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تجلیل از مقاومت ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن تأکید کرد.

العالم - ایران

در تماس تلفنی امروز (جمعه) ۲۲ اردیبهشت ماه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، آخرین تحولات فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند رهبران مقاومت، هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم را به شدت محکوم کرد و این اقدامات را نشانه ضعف و درماندگی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت مردم و گروه‌های فلسطینی خواند.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر این تجاوزات، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن علیه اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.

اسماعیل هنیه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اسلامی ایران و تشکر از مواضع سیاسی کشورمان در حمایت از فلسطین، بر آمادگی ‌کامل مقاومت و هماهنگی نزدیک میدانی گروه‌های مقاومت برای مقابله با حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و روحیه بالای مردم فلسطین تأکید کرد.

وی افزود: مقاومت سرنوشت این تجاوز صهیونیستی را تعیین خواهد کرد و رژیم اسرائیل چاره‌ای جز تسلیم ندارد.

فارس

پربیننده ترین خبرها