الخزعلی به دبیرکل جهاد اسلامی: مقاومت آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی است

الخزعلی به دبیرکل جهاد اسلامی: مقاومت آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی است
جمعه 22 ارديبهشت 1402 - 21:37

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق در گفت‌و‌گوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی است.

العالم - عراق

«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق، شامگاه امروز (جمعه)‌ با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تلفنی گفت‌و‌گو کرد.

بنابر گزارش شبکه «العهد»، دبیرکل عصائب اهل الحق ضمن تبریک شهادت تعدادی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به زیاد النخاله، تاکید کرد که عراق حامی آرمان فلسطین و مقاومت آماده حمایت از مجاهدان در برابر سرکشی صهیونیست‌هاست.

قیس الخزعلی اضافه کرد: «جنبش جهاد اسلامی فلسطین قادر به تقابل و رویارویی با اشغالگران است و سطح آمادگی‌ برای تحقق این امر بالاست.»

این گفت‌و‌گوی تلفنی در حالی صورت گرفته است که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز، در گفت‌وگوی تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تجلیل از مقاومت ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن تأکید کرد.

وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند فرماندهان مقاومت، هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم را به شدت محکوم کرد و این اقدامات را نشانه ضعف و درماندگی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت مردم و گروه‌های فلسطینی خواند.

اسماعیل هنیه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اسلامی ایران و تشکر از مواضع سیاسی کشورمان در حمایت از فلسطین، بر آمادگی ‌کامل مقاومت و هماهنگی نزدیک میدانی گروه‌های مقاومت برای مقابله با حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و روحیه بالای مردم فلسطین تأکید کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها