هنیه: مقاومت محاسبات دشمن را به هم ریخت/ از ایران و حزب الله تشکر می‌کنیم

هنیه: مقاومت محاسبات دشمن را به هم ریخت/ از ایران و حزب الله تشکر می‌کنیم
يکشنبه 24 ارديبهشت 1402 - 18:13

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به نبرد پنج روزه گروه‌های مقاومت فلسطین در عملیات انتقام آزادگان گفت که ابتکار عمل در دست مقاومت بود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: به اتاق عملیات مشترک که با قدرت و توانایی، مدیریت نبرد «انتقام آزادگان» را بر عهده داشت، درود می‌فرستم، به ویژه به گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به خاطر نقش پیشگامی که در چارچوب اتاق مقاومت مشترک ایفا کرد و موید وحدت مقاومت در عرصه و سیاست بود، تبریک می‌گویم.

وی با بیان این که گروه‌های مقاومت از طریق اتاق عملیات مشترک پیشقدم شدند و عملیات «انتقام آزادگان» را مدیریت کردند، افزود: ما موفق شدیم محاسبات رژیم اشغالگر را به هم ریخته و به سامانه‌های امنیتی آن به ویژه «گنبد آهنین» و «فلاخن داوود» ضربه بزنیم.

هنیه افزود: مقاومت با وجود توانمندی‌های نظامی و فنی غرور آفرین، توانایی خود را برای هدف قرار دادن هر نقطه از رژیم صهیونیستی تثبیت کرده است.

رییس دفتر سیاسی حماس همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت همچنین تلاش دشمن برای تحمیل معادلات جدید با هدف منزوی کردن گردان‌های قدس و ایجاد فاصله و شکاف میان گروه‌های مقاومت را خنثی کرد.

هنیه همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی و برخی کشورها به ویژه جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان تشکر کرد و بیان داشت: این کشورها و جنبش ها از مردم فلسطین و مقاومت حمایت کردند و در ایجاد معادلات قدرت علیه دشمن کمک کردند.

پربیننده ترین خبرها