در جشنواره "انتقام آزادگان"؛

زیاد النخاله: تل آویو در تیررس موشک های ما قرار دارد

زیاد النخاله: تل آویو در تیررس موشک های ما قرار دارد
جمعه 29 ارديبهشت 1402 - 20:16

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: هرگونه عملیات ترور توسط رژیم صهیونیستی قطعا با پاسخ و واکنش قوی و روشن ما روبرو خواهد شد. و تل آویو و دیگر شهرهای این رژیم از تیررس موشک های ما دور نیستند.

العالم ـ فلسطین

زیاد النخاله در جشنواره انتقام آزادگان که جنبش جهاد اسلامی برای گرامیداشت شهدای نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی برگزار کرده، گفت: میدانیم که با چالشهای بسیاری روبرو هستیم و یک یا چند نبرد نمی تواند اهداف و رؤیاهای ما را محقق کند.

وی افزود: در جریان نبرد انتقام آزادگان در حفظ وحدت ملت ما موفق عمل کردیم. و به رغم آنکه عزیزان بسیاری از دست دادیم؛ اما ایستادگی کردیم و مبارزه کردیم.

النخاله تاکید کرد: به دشمن ثابت کردیم که برای دفاع از ملتمان برای هر نبردی آماده هستیم.

نخاله یادآور شد: امت ما دارای امکاناتی بسیار برتر از دشمن صهیونیستی است و قادر به شکست دادن آن است به این دلیل که این رژیم، از رزمندگانی که ما داریم، بی بهره است.

وی خاطر نشان کرد: کنفرانس سران عرب که در جده برگزار شد باید به مسئولیت خود در قبال آرمان فلسطین و رنج مردم آن عمل نماید، گرچه مقاومت مردم فلسطین قادر به پیروزی بر دشمن است.

دبیر کل جهاد اسلامی، اتاق عملیات مشترک و آمادگی آن با تمام نیروهایش را عامل مهم کوتاه شدن عمر تجاوزگری رژیم صهیونیست دانست.

پربیننده ترین خبرها